• یکشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400030906359
  • خبرنگار : 50038

کشف محموله‌های گازوئیل قاچاق در ملایر

کشف محموله‌های گازوئیل قاچاق در ملایر
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این مطلب گفت: در راستای شناسایی و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران این یگان از نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر مطلع شدند و بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی به منظور بررسی موضوع به این روستا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده مأموران از مکان موردنظر، مقدار ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر کشف و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد، افزود: همچنین یک محموله لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه وانت بار در ملایر کشف و ضبط شد.

سلگی بیان کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضایی، این خودرو را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مأموران تعداد چهار دستگاه جاروبرقی خارجی و فاقد هر گونه مجوز قانونی در مجموع به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با هر گونه قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از اولویت های انتظامی ملایر در سال جاری است، گفت: برخورد قاطعانه با افراد فرصت طلبی که اقدام به حمل و جابه جایی کالای قاچاق می کنند، در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار دارد بنابراین از کلیه شهروندان درخواست داریم تا هر گونه موارد مشابه، مظنون و مشکوک مرتبط با کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سلگی در ادامه از دستگیری سه سارق و کشف دو میلیارد ریال اموال مسروقه توسط مأموران کلانتری ۱۲ پلیس ملایر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دقیق سرانجام موقعیت سارقان شناسایی شد و پس از کسب مجوز قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودروی تحت تعقیب متوقف و هر دو نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در ادامه مأموریت، مأموران این یگان یک نفر سارق اماکن خصوصی را شناسایی و بلافاصله وی را دستگیر کردند که در تحقیقات فنی و تخصصی این سارق به تعداد دو فقره سرقت اعتراف کرد، یادآور شد: مأموران این یگان حین گشت زنی یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند که در سال ۱۳۹۱ سابقه سرقت داشته که مجموع ارزش ریالی اموال مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha