• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400030302193
  • خبرنگار : 50006

امام جمعه اهر:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند

حضور حداکثری پای صندوق‌های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر، انتخابات پیشرو را امتحانی بزرگ برای مردم ایران اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری و آگاهانه علاوه بر انتخاب فرد اصلح و دولت کارآمد بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و موجبات پیروزی و اقتدار بیشتر کشور را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان، گفت: آزادسازی خرمشهر در زمان هشت سال دفاع مقدس علاوه بر شکست دشمنان به ویژه رژیم بعثی عراق، در واقع سرنوشت جنگ را مشخص کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ادامه این دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با راهنمایی عالمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌های خود توانستند با پیروزی‌های پی در پی در جبهه نبرد حق علیه باطل هیمنه پوشالی دشمنان را شکست دهند.

وی فتح خرمشهر را بنا به تعبیر امام خمینی(ره) فتح معجزه آسا ذکر کرد و افزود: این معجزه و لطف الهی بود که رزمندگان رشید اسلام با کمترین امکانات توانستند دشمن تا بن دندان مصلح را شکست داده و خرمشهر عزیز را از چنگال بعثی‌ها رها کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر، سنگر ما سنگر نظامی بود و در حال حاضر نیز سنگر ما سنگر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است که باید با تمام نیرو در برابر توطئه‌های دشمنان از نظر هجوم فرهنگی و تحریم اقتصادی مقابله کرد و کشور را به سوی اقتدار و سربلندی به پیش ببریم.

وی افزود: اکنون با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰، ملت ایران در سنگر سیاسی پا گذاشته و باید مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح بار دیگر توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنند.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیشرو سعی می‌کنند تا با استفاده از امپراتوری خبر و فعالیت‌هایی از این قبیل، با بهانه‌های واهی و جزئی بتوانند حضور مردم را در انتخابات کم رنگ و آن‌ها را دلسرد کنند، ولی باز مثل همیشه ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با آگاهی کامل و حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر مشتی محکم به دهان بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی خواهند زد و هم‌چنان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

امام جمعه اهر، اصل انقلاب را غیرت دینی و ملی عنوان کرد و افزود: نباید مشکلات بی ارزش و موردی کشور را با اصل انقلاب گره بزنیم چرا که نظام جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خود کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... انجام داده و اکنون دشمنان را به زانو درآورده و به قدرتی مهم در منطقه درآمده که این امر بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ضمن اشاره به این‌که امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ملت همیشه در صحنه انقلاب ایران امسال نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح و کارآمد بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha