• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400030301981
  • خبرنگار : 50022

راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است

راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است

ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد همچنین هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع است.


غفور قاسم پور  گفت: هنوز دستور العمل تبلیغات انتخابات به فرمانداری‌ها ابلاغ نشده است، اما  راه اندازی کارناوال‌ها و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است و تجمع در فضاهای بسته در ستادها نیز منع داشته و نقض قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا بشمار می‌رود. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: برپایی هرگونه کاروان، کاروان گردانی و تجمع انتخاباتی ممنوع است و طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت مکان‌ها باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی‌های خود را برگزار کنند.

قاسم پور با بیان اینکه جزئیات نحوه استفاده از اماکن مذکور و منع تبلیغات در شرایط کرونایی طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد؛ گفت: در تبلیغات نامزدها، اصل بر تبلیغات سالم با اولویت حفظ سلامتی مردم و تجمع‌های حداقلی درنظر گرفته شده و هرگونه تجمع در فضاهای بسته مانند مساجد، سالن‌های اجتماع، مساجد، تالارهای پذیرایی و سالن‌های ورزشی سربسته، ممنوع است.
فرماندار کرج گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و همینطور هم خواهد شد و مردم مومن و انقلابی ما انتخاباتی باشکوهی را در روز جمعه ۲۸ خردادماه  رقم خواهند زد، انتخابات باید هرچه شفاف تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی تعامل و اعتماد بین دستگاه‌ها را عاملی برای تسهیل برگزاری انتخابات دانست و گفت: به بهترین شکل با رعایت امانتداری انتخابات را برگزار کنیم و انتخابات مجلس نیز تجربه بسیار خوبی بود برای این که ببینیم زمانی که هدف انسان اجرای مر قانون و صیانت از آراء مردم باشد کارها پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha