• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400022719138
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری در جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال ۱۴۰۰، پنج نفر از مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در سطح استانی با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

بهروز شایق ۲۷ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی همگام با علم روز، صنعت، پیشرفت و تکنولوژی حرکت می‌کند و آموزش‌هایی که ارائه می‌دهد، کاملا به روز و کابردی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، توانسته‌اند در رشته شغلی خود یا با راه‌اندازی کسب و کار کوچک یا فعالیت‌های مختلف پیشرفت کنند و جایگاه خود را پیدا کرده‌اند.

شایق بیان کرد: قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۰ با پایان یافتن برنامه پنج ساله ششم توسعه، ۳۰ درصد شاغلان به تحصیل بخش آموزش عالی در آموزش‌های مهارتی مشغول به تحصیل شوند که این امر تحقق نیافت و در سطح کشور کمتر از نیمی از آن محقق شد، گرچه سهم دانشگاه علمی کاربردی از فنی و حرفه‌ای کمتر دیده شده بود که این امر به حمایت کمتر از این دانشگاه برمی‌گردد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد، این است که نیروهای ستادی از باب هزینه‌های جاری مورد حمایت دولت قرار گیرند تا بار هزینه اداری بر عهده دانشجو نباشد که امید است دولت، در کنار مجموعه دانشگاه مهارتی فنی و حرفه‌ای، به دانشگاه علمی کاربردی نیز توجه کند.

کی با اشاره به مسئله برون‌سپاری یا واگذاری وظایف دولت به بخش خصوصی، بیان کرد: این امر در دانشگاه علمی کاربردی به خوبی محقق شده که امید است بخش خصوصی در آموزش‌های حوزه مهارتی به کمک این دانشگاه بیاید.

در پایان این آیین از رویا رهنما، مدرس منتخب گروه کشاورزی و منابع طبیعی، اکرم جانبخشی مدرس منتخب گروه صنعت، مجتبی ریاحی فارسانی، مدرس منتخب گروه فرهنگ و هنر، سید جمال‌الدین حسینی، مدرس منتخب گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و فروزان نوروزی‌نژاد، مدرس منتخب گروه معارف اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha