• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400022718759

فرماندار میبد:

عبور از تنگناهای امروز مستلزم حضور حداکثری در انتخابات است

عبور از تنگناهای امروز مستلزم حضور حداکثری در انتخابات است

ایسنا/یزد فرماندار میبد گفت: هرچند بعضی از مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی کشور مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کرده ولی برای عبور از این تنگناها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نیاز است.

«حسین فلاح» روز یکشنبه 25 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: ریاست جمهوری با اختیارات وسیع، مهم‌ترین مدیریت در کشور است که باید با انتخاباتی آگاهانه و درست تعیین شود.

وی افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی کشور مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کرده ولی معتقدیم برای عبور از این تنگناها به حضور حداکثری مردم نیاز است چرا که مشارکت مردم نمادی از صلابت و عزت کشور و انقلاب است.

فلاح با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: کاهش ۳۰ درصدی ثبت‌نام کنندگان در شوراهای شهرستان نسبت به دوره قبل را شاهد هستیم که قطعاً این کاهش حضور نشات گرفته از نارضایتی و مشکلات کشور بوده است.

وی در این باره تصریح کرد:  در این دوره از انتخابات شوراهای شهر در شهرستان میبد جمعاً ۸۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۹ نفر یعنی ۸۵ درصد مرد و ۱۲ نفر نیز زن هستند و در انتخابات شوراهای روستاهای شهرستان نیز از مجموع ۱۵۸ ثبت‌نام کننده، ۱۳۷ نفر مرد و ۲۱ نفر زن بودند.

فلاح با بیان این که از مجموع کل ثبت‌نام‌کنندگان در این دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان ۲۶ درصد رد صلاحیت شده‌اند، در پایان یادآور شد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در کشور، روز  ۲۸ خرداد ماه سال  جاری برگزار می‌شود که امیدواریم مردم باز هم مانند گذشته با آرمان‌های امام و شهدا بیعت کرده و با حضور حداکثری خود محکم‌تر از گذشته پشتوانه این نظام باشند.

«رسول نصیری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیز برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را موجب ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب دانست و گفت: اگر مشارکت حداکثری در  انتخابات انجام نگیرد، قاعدتاً بدخواهان نظام و انقلاب امیدوارتر و دوستداران این انقلاب ناامید و اقتدار نظام زیر سوال خواهد رفت.

وی گفت: انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم، آینده‌ی کشور را  تضمین می‌کند، لذا هرچه انتخابات با مشارکت بیشتری  صورت گیرد، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر خواهد بود.

نصیری مشکلات و مسائل پیش روی کشور را باعث دلسردی مردم در انتخابات خواند ولی در عین حال خاطرنشان کرد: گرچه مسائل و مشکلات اقتصادی باعث گله‌گذاری‌ها و دلسردی مردم از  وضعیت موجود شده اما باید بدانیم مظهر تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم و با حضور و نقش‌آفرینی‌شان در پای صندوق‌های رای رقم خورده و همین اقتدار بار دیگر سربلندی و حفظ کشور را تضمین می‌کند.

این مسئول در پایان نیز از اصحاب رسانه خواست مبنای کار خود را روی موضوع انتخابات کشور گذاشته و آگاهانه مردم را نسبت به تعیین سرنوشت کشور فرا خوانند تا بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha