• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400022618227
  • خبرنگار : 50223

مدیرفرودگاه یاسوج خبر داد

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۹ پرواز در هفته +برنامه پروازها

افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به ۹ پرواز در هفته +برنامه پروازها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرفرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه به ۹ پرواز در هفته خبر داد.

«عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تا کنون شرکت هواپیمایی پارس ایر در این فرودگاه طی روزهای شنبه و یکشنبه پرواز داشت که از روزهای دوشنبه ۲۷ و سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دو پرواز دیگر از تهران به یاسوج و بالعکس انجام می دهد.

وی اظهارکرد: در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز شرکت هواپیمایی ماهان چهار پرواز در مسیر تهران- یاسوج و بالعکس انجام می دهد.

مدیرفرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین شرکت هواپیمایی معراج طی روزهای سه شنبه هر هفته ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه از تهران و ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه از یاسوج پرواز خواهد داشت.

انصاری فرد تصریح کرد: برنامه برای راه اندازی پرواز روز جمعه تهران- یاسوج و بالعکس داریم و با توجه به رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک پرواز یاسوج- مشهد و بالعکس ایجاد و راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: استمرار و افزایش پرواز ها مشروط به استقبال مردم، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۱:۲۲

خدا هواپیما و نزدیک بدیمی😭🤲😢😢

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۰۸

با توجه به پیگیری برای بلیط داشتم هواپیمایی معراج و پارس پروازی در این مسیر ندارند و فقط ماهان شنبه و چهارشنبه پرواز دارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۰۵

از مسئولین فرودگاه یاسوج خواهشمندیم با توجه به زیاد بودن پرسنل شاغل استان کهگیلویه و بویراحمد در استان هرمزگان رایزنی جهت پرواز یاسوج به بندرعباس انجام دهند ...ممنونم

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۳۰

با تشکر از تلاشتون در تعداد پرواز و همچنین ایجاد پروازهای مختلف به نقاط دیگر کشور.گزینه مشهد بسیار فوق‌العاده هست با توجه به اینکه 1500 کیلومتر مسافت زمینی دارد.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۵

چه خبر خوبی😃😃 امیدوارم هرچه زودتر پرواز یاسوج به تهران و بلعکس در روز جمعه راه اندازی بشه من که خیلی بهش نیاز دارم👍👌

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۹:۲۳

بری تهران خونه بی شما صفای نداره عزیر

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۱۱

درود واقعا کار بسیار خوبی است وقابل تقدیر است تا کی باید محتاج شیراز باشیم همون هزینه رفت امد به شیراز هزینه بلیط هواپیما به تهران است درصورتی هوایی یاسوج هم نزدیکتر است

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۸ ۰۷:۴۴

درود استاندار زحمتکش