به گزارش ایسنا، یکی از ویژگیهای بارز این تغییرات، بک لینکهایی است که توسط این سایتها دریافت شده است. این بک لینکها به صورت مستقیم در میزان بازدید این سایتها موثر است. اما سوال اینجاست که چه موضوعی سبب میشود بک لینکهای رپورتاژ آگهی در سئو وب سایتها موثر باشند؟ در این مطلب میخواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم.
سه نوع تکنیک در افزایش سئو سایت استفاده میشود، به نامهای کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری. رپرتاژآگهی از نوع کلاه خاکستری است. به معنای اینکه، سایت مورد نظر با استفاده از شیوههایی که توسط گوگل جریمه نشود، برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجو تلاش میکند. بک لینکهایی که به روش صحیح از سایت منتشر کننده به وب سایت شما ایجاد میشود، یکی از مهمترین نکات این روش محسوب میشود.
اعتباردهی بک لینکها از درون یک مقاله
بک لینکهایی که داخل مقاله قرار دارند به دلیل اینکه به صورت معرفی و پیشنهاد هستند، نزد گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و بیشتر میتوان به آنها اعتماد کرد. این در حالیست که بک لینکهایی که در فوتر، منو، جایگاههای تبلیغاتی و دیگر بخشهای سایت قرار دارند، به دلیل اینکه ممکن است تصور شود یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی هستند، اعتماد کمتری به آنها میشود.
بک لینکهای قرارگرفته در رپرتاژ خبری، از نوع داخل مقاله هستند و به این ترتیب گوگل راحتتر به آنها اعتماد میکند و به خاطر آنها اعتبار بیشتری به سایت شما قائل است.
بک لینک دهی سایت های دارای اعتبار به شما
به میزانی که یک شخص برای شما قابل اعتماد باشد، شما بیشتر به پیشنهادات او اعتماد میکنید. این موضوع میتواند مثال خوبی برای بک لینکهای اینترنتی باشد. این بدان معناست که هرچقدر سایت معرفی کننده معتبرتر باشد، میزان اعتبار موتور جستجوی گوگل برای آن سایت نیز بیشتر میشود.
بدین ترتیب یکی از راههای خوب برای به دست آوردن بک لینکهای قوی، رپورتاژ آگهی است. با این روش کسب و کار شما میتواند به وسیله بهترین و معتبرترین رسانههای اینترنتی به مخاطبان پیشنهاد شود.
پیشنهاد دائم سایت شما توسط بک لینک ها
به میزانی که یک پیشنهاد از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد، میزان اعتباردهی گوگل به سایت بیشتر میشود. این موضوع میزان اهمیت گرفتن بک لینکهای دائمی را در فضای اینترنتی بیشتر روشن میکند. اما یکی از بهترین راهها برای ماندگاری اعتباری سایت شما، استفاده از رپرتاژ آگهی است که به طور دائمی در سایتهای بزرگ قرار میگیرد. درواقع مقدار ماندگاری بک لینکها به سایت شما تاثیر گذاری آن را بیشتر میکند. میتوان نتیجه گرفت که بک لینکهای دائمی درون رپرتاژ آگهی، سبب رشد بیش از پیش سایت شما به صورت روزانه خواهد شد.
فالو بودن بک لینک های رپورتاژی
در فضای اینترنت، دو نوع بک لینک موجود است. یکی بک لینکهای معمولی که همان فالو و دوم بک لینکهای نوفالو هستند. بک لینکهای نوع اول اعتبار کاملی به سایت شما منتقل میکنند و بک لینکهای نوع دوم اعتباری به سایت شما منتقل نمیکنند. به طور معمول بک لینکهای شما در رپورتاژ آگهی، از نوع فالو هستند و سبب اعتباردهی کامل به سایت شما میشوند.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام
نظرات