• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400022215731
  • خبرنگار : 30054

خدمات دندان پزشکی با شرایط پرداخت اقساطی ایزی‌پی

خدمات دندان پزشکی با شرایط پرداخت اقساطی ایزی‌پی

دندانپزشکی اقساطی با توجه به هزینه های بالای زیبایی و درمانی دندانپزشکی و نبود پوشش بیمه‌ای مناسب در این شاخه برای بسیاری از مردم که قادر به درست کردن دندان های خود در زمان مقرر نیستند بسیار شرایطی مطلوب و ایده آل محسوب می شود. از این رو کسانی هستند که به اندازه کافی به سلامتی دهان و دندان های خود اهمیتی نمی دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایزی پی، در ادامه با ایزی‌پی همراه باشید تا با هزینه های دندانپزشکی و شرایط اقساطی پرداخت آن آشنا شوید. علاوه بر این با استفاده از خدمات ایزی‌پی، امکان پرداخت قسطی هزینه انواع جراحی، پرداخت قسطی هزینه ارتودنسی، پرداخت قسطی هزینه های دندان پزشگی و سایر خدمات فراهم می باشد.

پرداخت هزینه های دندانپزشکی با چک

با توجه به بالا بودن هزینه های دندانپزشکی بیشتر بیمه ها خدمات درمانی متناسب با دندان ها را ارائه نمی دهند. از طرفی بیشتر دکترها و کلینیک های دندانپزشکی نیز به صورت نقدی کار می کنند و از گرفتن چک خودداری می کنند.

از این رو در صورت مشکل در پرداخت هزینه های دندانپزشکی خود اصلا نگران نباشید، مجموعه ایزی‌پی، جهت رضایت هموطنان عزیز امکانات و تسهیلاتی برای پرداخت اقساطی خرید محصولات و خدماتی نظیر دندانپزشکی، لمینت دندان و کلیه خدمات دندان پزشکی را در نظر گرفته است.

پرداخت دندانپزشکی اقساطی با استفاده از سایت ایزی‌پی

برای پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی، از طریق ایزی‌پی ابتدا باید در اپلیکیشن با نشانیapp.ezpay.ir ثبت نام کنید. سپس به  بخش تشکیل پرونده خود بروید و پس از ثبت نام و مشخص کردن تعداد اقساط و اعتبار سنجی جهت دریافت تسهیلات درخواست خود را ثبت کنید.

در مرحله‌ی بعد از فرایند خدمات دندانپزشکی اقساطی توسط ایزی‌پی باید، مدارک هویتی خود را جهت تایید کارشناس ارسال نمایید. در صورت تایید باید تصویر یک برگ چک شخصی به نام صاحب پرونده را که مطابق با جمع تعداد اقساط ماهیانه خود و در سامانه آپلود کنید پس از دریافت چک ایزی‌پی ووچر مربوطه را برای شما صادر می کند.

یکی از مزیت های ایزی‌پی این است که برای پرداخت اقساط نیازی به حضور فیزیکی نیست، تمامی کارها به صورت آنلاین قابل انجام است. علاوه بر آن نیازی به چک کارمندی و ضامن نیز نمی باشد.

جهت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تماس 02142580105 و یا شماره تماس 09386663140 در واتس اپ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha