• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400022115036
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس ستاد انتخابات اردبیل اعلام کرد؛

افزایش 10 درصدی صندوق آرای انتخابات در استان اردبیل

افزایش 10 درصدی صندوق آرای انتخابات در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا صندوق آرای انتخاباتی در استان اردبیل 10 درصد نسبت به دوره‌های قبل افزایش می‌یابد.

بهروز ندایی در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: 28 خرداد برگزاری انتخابات با شکوه، رقابتی و قانونمداری را در سطح کشور و استان اردبیل شاهد خواهیم بود که در این زمینه مقدمات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مهیا شده است.

وی تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده با توجه به شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است تا در کنار افزایش صندوق آرا، به نحوی اقدام کنیم تا تراکمی را در شعب اخذ رأی شاهد نباشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هم در افزایش صندوق آرا و هم تعرفه‌ها و همچنین دستگاه‌های احراز هویت سعی شده تا به تعداد مورد نیاز تهیه و تدارک این امکانات و زیرساخت‌ها را شاهد باشیم تا بدون نقص در 28 خرداد انتخابات شایسته‌ای را در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل به نظاره بنشینیم.

ندایی از همکاری همه دستگاه‌های استان در تمهید مقدمات شایسته برای برگزاری انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد و افزود: با هدف کاستن از تراکم جمعیت در برخی از صندوق‌های با آرای بالای یک‌هزار رأی، سعی شده تا دو شعب مجزا برای آقایان و خانم‌ها در نظر گرفته شود تا امکان نوشتن آرا به شکل سریع فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار پرهیز از تبلیغات زودهنگام کاندیداها امیدواریم در موعد مقرر و زمان تبلیغات شور و نشاط خاصی را در جامعه شاهد باشیم تا در یک فضای سالم رقابتی تحقق یکی از مظاهر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را در شرایط حساس کنونی ناظر باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود هم کاندیداها و هم طرفداران آنها با پایبندی به قوانین و مقررات مورد تاکید زمینه‌ای را مهیا کنند تا اهالی استان به انتخابی اصلح دست بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha