• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400022114442
  • خبرنگار : 50214

به همت دادگستری یزد انجام شد؛

رونمایی از سایت حامی جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی

رونمایی از سایت حامی جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی

ایسنا/یزد سایت «حامی تولید» با هدف دریافت مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد توسط دادگستری استان در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و شناسایی واحدهای نیمه فعال یا تعطیل شده، راه اندازی شد.

«محمدرضا حدادزاده» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در حاشیه نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آیین رونمایی از  سایت حامی تولید، ضمن بیان این مطلب، افزود: با این اقدام فعالان عرصه تولید و صاحبان حِرَف و صنایع می توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به واحد های خود و مشکلات پیش رو را بارگذاری کرده تا در اسرع وقت توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مورد بررسی قرار گرفته و از دستگاه های مسئول و نهاد های مرتبط در این خصوص اخذ و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه نتیجه پیگیری از طریق همین سایت به اطلاع اصحاب تولید خواهد رسید،ابراز داشت: اطلاعات افراد و واحد های تولیدی در این سامانه محرمانه ثبت و ضبط می شود و صرفا در اختیار دبیر خانه ستاد در دادسرای عمومی و انقلابی یزد خواهد بود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: نیازی به مراجعه حضوری نیست و نتیجه اقدامات و بررسی ها از طریق پنل کاربری به اطلاع و نتایج اقدامات در جهت رفع موانع تولید از طریق همان سایت اطلاع داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابزط عمومی دادگستری یزد، دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان در پایان تلاش برای شناسایی و حل و فصل موانع تولید را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان ذکر و بیان کرد: تولید کنندگان، صنعت گران و کارفرمایان می توانند برای طرح مشکلات خود با مراجعه به سایت حامی تولید به آدرس www.hamitolidyazd.ir مسائل خود را جهت طرح در دبیرخانه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha