• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400022114420
  • خبرنگار : 71415

بر اساس یک نظرسنجی،

اکثر آمریکایی‌ها مسیر حرکت کشورشان را تایید می‌کنند

اکثر آمریکایی‌ها مسیر حرکت کشورشان را تایید می‌کنند

بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در مسیری درست حرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، بر اساس یک نظرسنجی جدید از سوی AP-NORC، پنجاه و چهار درصد آمریکایی‌ها می‌گویند کشورشان در مسیری درست حرکت می‌کند و این بالاترین درصد خوشبینی عمومی ثبت شده در این سری نظرسنجی‌ها از سال ۲۰۱۷ تاکنون است.

همچنین طبق این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها مدیریت جو بایدن در قبال همه گیری کروناویروس را تایید می‌کنند و میزان محبوبیت کلی او بعد از چهار ماه در اختیار داشتن ریاست جمهوری، معادل ۶۳ درصد است.

با این حال به رغم محبوبیت بایدن، تایید عملکرد او عمدتا بر مبنای گرایشات حزبی صورت گرفته است.

۵۷ درصد آمریکایی‌ها مدیریت بایدن در قبال اقتصاد را تایید می‌کنند که شامل ۹۱ درصد دموکراتها و تنها ۱۹ درصد جمهوریخواهان است.

از مجموع همه مسائلی که مورد نظرخواهی قرار گرفته‌اند، سیاستهای مهاجرتی بایدن کمترین میزان تایید را معادل ۴۳ درصد کسب کردند. این شامل ۷۰ درصد دموکراتها و تنها ۱۱ درصد جمهوریخواهان است.

همچنین اختلاف بر مبنای گرایشات حزبی در دیدگاه‌ها در مورد ریسک همه گیری نیز وجود داشته است. ۶۹ درصد دموکراتها همچنان تا حدی نگران مبتلا شدن به کووید-۱۹ هستند که در مقایسه ۳۳ درصد جمهوریخواهان این نگرانی را داشته‌اند.

این تصویر مثبت کلی در حالی مطرح شده که موارد ابتلا به کروناویروس در سراسر آمریکا در حال کاهش بوده و روند بازگشایی اقتصاد آمریکا به لطف اجرای موفق واکسیناسیون ادامه دارد.

دولت بایدن ممکن است در ماه‌های آینده با کند شدن میزان اجرای واکسیناسیون و تلاش کارفرماها برای اضافه کردن مشاغل بیشتر، با معضلاتی مواجه شود.

بایدن بعد از تصویب بسته ۱.۹ تریلیون دلاری کمک‌های مرتبط با همه گیری کووید در ماه مارس، ممکن است در به تصویب رساندن برنامه زیرساختی چند تریلیون دلاری خود در کنگره با مشکلات بیشتری مواجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha