• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400021811653

برگزاری چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه سپاه عشایر فارس

برگزاری چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه سپاه عشایر فارس

ایسنا/فارس چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌‎های مومنانه سپاه عشایر استان فارس با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین گروه‌های هدف از جامعه عشایری فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایر فارس شنبه ۱۸ اردیبهشت در حاشیه آغاز چهارمین رزمایش کمک‌های مومنانه این نهاد، گفت: افزون بر ۱۰ هزار بسته مواد غذایی تهیه شده و در اختیار عشایر استان قرار گرفته است.

سرهنگ شکوهی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی در ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج عشایر و به همت سپاه عشایر استان تهیه و بین نیازمندان و محرومان جامعه هدف توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه با توجه به متضرر شدن عشایر به عنوان جامعه مولد کشور بر اثر به خشکسالی‌های بی‌سابقه اخیر، ورود خیرین در کمک رسانی بسیار ضروری و تعیین کننده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ریالی هر بسته بر ۳۵۰ هزار تومان، توسط خیرین و سپاه پاسداران، ناشی از توجه به جامعه عشایری در استان فارس است.

فرمانده سپاه عشایر فارس اظهار کرد: روند کمک‌های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان و نیز ماه‌های دیگر سال با قوت و شدت همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوان آلامی بر دردهای قشر زحمتکش و مولد جامعه قرار گیرد.

شکوهی عنوان کرد: کمک‌های مؤمنانه در طی سه مرحله گذشته افزون بر ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی این نهاد تهیه و در اختیار عشایر فارس قرار گرفته است.

او بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، خرما، سویا، چای و دیگر مایحتاج مورد نیاز تهیه و در اختیار عشایر سیار، نیمه سیار و ساکن که دارای زندگی دامی و عشایری هستند، گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه عشایر فارس اضافه کرد: تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق عشایر در راستای کمک‌های مؤمنانه که مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید بسیار داشته‌‎اند، از دیگر خدمات به جامعه عشایر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha