• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400021811646
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ

برگزاری کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ

انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه سمنان کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، تعریف بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ چیست، تفاوت بازاریابی آنلاین و آفلاین، مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ، شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، ویژگی‌های محتوای اثرگذار، اهمیت مانیتورینگ و برندسازی از جمله سرفصل‌های این جلسه بود.
این کارگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با تدریس سجاد قائمی‌پور ـ مشاور واستراتژیست کسب و کار اینترنتی - برگزار شد.

کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ با همکاری انجمن کارآفرینی دانشگاه الزهرا، سازمان فنی حرفه ای سمنان و تعدادی از انجمن‌های کارآفرینی کشور برگزار شد. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha