• دوشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400021308733
  • منبع : نمایندگی اردبیل

انتقاد امام‌جمعه پارس‌آباد از بی‌توجهی مسئولان استانی به حقوق کارکنان

انتقاد امام‌جمعه پارس‌آباد از بی‌توجهی مسئولان استانی به حقوق کارکنان

ایسنا/اردبیل امام‌جمعه پارس‌آباد مغان از عدم پرداخت حقوق تعدادی از کارمندان آب و فاضلاب این شهرستان در یک سال گذشته به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری جدی مسئولان عالی کشوری شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر باقری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی و پیگیری حق‌وحقوق کارکنان آب و فاضلاب پارس‌آباد مغان گفت: آب و فاضلاب روستایی و شهری حدود یک سال قبل ادغام شدند اما پس از این ادغام، در عمل قرارداد تعدادی از کارکنان تمدید نمی‌شود و حقوق این افراد هم پرداخت نمی‌شود.


وی افزود: باتوجه‌به این‌که شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در عمل به یک شرکت تبدیل شده‌اند، اما کارمندان آب و فاضلاب شهری دوبرابر کارمندان آب و فاضلاب روستایی حقوق می‌گیرند و حقوقشان ابتدای هر ماه هم پرداخت می‌شود.


امام‌جمعه پارس‌آباد مغان خاطرنشان کرد: حقوق کارمندان آب و فاضلاب روستایی در طول 14 ماه پرداخت نشده و در این مدت تنها مبلغ 14 میلیون تومان دریافت کرده‌اند و این مبلغ تنها حقوق حدود سه یا چهار ماه این افراد را شامل می‌شود بنابراین حقوق این کارکنان عقب‌افتاده است، به همین منظور این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری کردیم.


باقری با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته از استانداری و ادارات در زمینه تعلل در پرداخت حقوق کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی تصریح کرد: به‌منظور حمایت از حق‌وحقوق این گروه از کارمندان، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم اما متأسفانه چند ماه حقوق به این افراد پرداخت نشده و برخی از این افراد دیگر راهی برای ادامه همکاری ندارند و از اوضاع گرانی و نابسامانی اقتصادی رنج می‌برند و با توجه به اینکه عایدی از حقوق خود ندارند، شرمنده خانواده خود هم شده‌اند.


وی از عدم پاسخگویی برخی مسئولان استانداری، شهرداری و بخشداری نسبت به پرداخت حقوق این گروه از کارمندان انتقاد کرد و یادآور شد: باوجود همه پیگیری‌های صورت‌گرفته، متأسفانه تنها به‌صورت مقطعی چند ماه حقوق کارمندان را پرداخت کردند ولی مابقی حقوق آن‌ها پرداخت نشده است به همین دلیل از مسئولان عالی کشوری درخواست داریم که تکلیف این عزیزان را مشخص کنند و نگذارند این‌همه سرگردان باشند.


باقری با اشاره به این‌که این مشکل تنها در این قسمت از کشور وجود دارد، تصریح کرد: مشخص نیست که این مشکل از ضعف مدیریت یا از ضعف منابع است و چرا بین آب و فاضلاب شهری و روستایی تبعیض وجود دارد و این ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری همکار غیرکارشناسی بوده است که دو چیز جدا بوده است و بدون مطالعه و بررسی هر دو را یکی کرده‌اند و خودمان هم نمی‌دانیم که چرا این کار را کردند.


امام‌جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: استمداد می‌کنیم که مسئولان استانی در این استان بیایند و این مسئله را برای استان اردبیل حل کنند.
امام‌جمعه پارس‌آباد مغان، استان اردبیل و مسئولان آن را خاص توصیف کرد و گفت: مسئولان این استان چشم می‌گویند اما در نتیجه حرکتی نمی‌بینیم و خیلی دیر عمل می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha