به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به سازمان ها امکان توسعه و تحول را می دهد. شرکت موتورولا، در سالهای دهه ۱۹۸۰ برای نخستین بار شش سیگما را رایج ساخت. شرکت الید سیگنال در اوایل دهه ۱۹۹۰ آن را به کار بست و شرکت جنرال الکتریک آن را به پرطرفدارترین فلسفه مدیریتی تاریخ تبدیل کرد.
همه افراد یک سازمان بدون توجه به جایگاه سازمانی باید در پیاده سازی شش سیگما مشارکت داشته و از آن تأثیر پذیرند. برخلاف دیدگاه بسیاری از افراد که شش سیگما را مجموعه ای از راز و رمزهای مهارتی معرفی میکنند که تنها قابل دسترسی برای افراد با تحصیلات بالای دانشگاهی است، شش سیگما برای تمامی افراد سازمان قابل فهم است؛ به گونه ای که در پایان اجرای آن در یک سازمان، همه افراد مهارتهای خاصی را به دست خواهند آورند.
این وبینار با سخنرانی دکتر عباس سقایی ـ دارای گواهی تحلیلگر حرفهای دادهها و استاد تمام دانشگاه و مولف بیش از ۲۵ کتاب، روز شنبه ۱۱ اردیبهشتماه ساعت ۱۸، به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقهمندان جهت ثبت نام می توانند به لینک https://www.iekntu.ir/product/ietalk۸/ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات