• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400020503407
  • خبرنگار : 50189

شهردار از تسریع در اجرای آرامستان جدید کرمان خبر داد

شهردار از تسریع در اجرای آرامستان جدید کرمان خبر داد

ایسنا/کرمان شهردار کرمان از سرعت‌بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

"سیدمهران عالم‌زاده" در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان از افتتاح مجموعۀ ورزش‌های ساحلی کرمان در چهل ‌و چهارمین هفتۀ پویش افتتاح شهرداری خبر داد و گفت: باید امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ورزش‌های مختلف را در شهر کرمان داشته باشیم تا علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی، از آن‌ها استفاده کنند.

وی پروژۀ مهم پیشِ رو را آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان دانست و به بازدید استاندار از آرامستان اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای شهر نیز درخواست می‌کنم یک روز را به بازدید از این پروژه اختصاص دهند.

عالم‌زاده از سرعت‌بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

وی بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه ‌تمام تا آخر این دوره نیز تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام است تا وضعیت مناسبی را به دور بعدی مدیریت شهری تقدیم کنیم.

شهردار کرمان افزود: در شروع سال‌ جاری شاهد فعالیت‌ های خوبی توسط همکارانم در شهرداری کرمان بودیم که تداوم پویش افتتاح شهرداری کرمان از آن جمله است.

وی در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر اطلاع‌رسانی و مشخص کردن کارشناس مربوط در خصوص حقوق شهروندی در مناطق پنج ‌گانه شهر کرمان، گفت: برای این منظور از یک سال گذشته واحد بازرسی شهرداری کرمان به‌طور بالقوه فعال و تقویت شده است.

وی افزود: جهت رسیدگی به امورات ارباب رجوع در هر منطقۀ شهری، یک بازرس وجود دارد و هر شخصی که در خصوص پرونده‌ای دچار مشکل یا سردرگمی باشد، موضوع در همان منطقه حل‌وفصل و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha