• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400020502945
  • منبع : نمایندگی زنجان

در راستای عملیاتی شدن شعار سال انجام می‌شود؛

فعالیت کمیته احیای واحدهای تعطیل در زنجان

فعالیت کمیته احیای واحدهای تعطیل در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان، از گام عملیاتی اتاق بازرگانی زنجان برای تحقق شعار سال با فعالیت گسترده‌تر کمیته احیای واحدهای تعطیل خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه‌فرد پیش از ظهر امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به تدوین و جمع‌بندی برنامه‌های اتاق در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: این برنامه‌ها با نظرخواهی و جمع‌بندی پیشنهادات فعالان بخش خصوصی و برنامه‌ریزی اتاق زنجان به مسئولان ذی‌ربط ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کمیته احیای واحدهای تعطیل و راکد، یکی از برنامه‌ها و اقدامات اتاق زنجان طی سال گذشته بود، ابراز کرد: در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان زنجان، این کمیته با رویکرد تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها به صورت گسترده‌تری در سال جدید فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه پارسال کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل و راکد استان زنجان در بخش‌های مختلفی فعالیت خود را پیگیری کرد، ادامه داد: این کمیته با احصای آمار واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل استان زنجان و برگزاری جلسات اختصاصی با این واحدها در سال گذشته، چندین جلسه برگزار و پیشنهادات کارشناسی ارائه و رایزنی با دستگاه‌های ذی‌ربط برای بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید صورت داده است.

یگانه‌فرد با بیان اینکه بیشترین مشکلات و موانع واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل استان طی سال گذشته با بررسی‌هایی که از سوی اتاق بازرگانی زنجان صورت گرفت، مربوط به مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین‌اجتماعی، مواد اولیه و غیره بوده است، گفت: در همین راستا چندین جلسه کارشناسی و جلسات اصلی کمیته احیا برگزار، صاحبان واحدهای تولیدی در اتاق حضور یافته و با برگزاری جلسات ویژه برای آن‌ها به صورت جداگانه مشکلات واحدها بررسی و برای رفع آن‌ها و به چرخه بازگرداندن واحدها، پیشنهادات و رایزنی‌ها با مراجع و دستگاه‌های ذی‌ربط از سوی اتاق صورت گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه امسال این کمیته به صورت گسترده و پویاتر فعالیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد تا در عمل به منویات مقام معظم رهبری، گام‌های موثر و عملیاتی برداشته باشد، خاطرنشان کرد: به همین منظور واحدهایی که دچار  مشکل شده، می‌توانند از طریق اتاق بازرگانی زنجان به صورت کتبی مکاتبه کرده و یا با تماس با اتاق و ارتباط با بخش ویژه کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل، مشکلات خود را طرح کرده تا اتاق نسبت به پیگیری آن اقدام کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha