• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400020402088
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

مسئولان اجرایی برای حل مشکلات دام مازاد دامداران چاره‌اندیشی کنند

مسئولان اجرایی برای حل مشکلات دام مازاد دامداران چاره‌اندیشی کنند

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر همراهی مسئولان جهت خرید دام مازاد از دامداران تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین « الله‌نور کریمی‌تبار» در برنامه تلویزیونی کلام آدینه ، خواستار همکاری مسئولان اجرایی استان با دامداران استان شد و اظهار کرد: به واسطه کاهش بارندگی‌ها در استان، این قشر نیازمند همراهی مسئولان جهت خرید دام مازاد خود هستند.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران در حوادث مختلفی مانند دفاع مقدس، درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب، دفاع از منطقه و صدور انقلاب نقش آفرین بوده است، گفت: سپاه پاسداران در اجرای پروژه های سازندگی داخل کشور مانند طرح پالایشگاه بزرگ خلیج فارس به خودکفایی کشور کمک موثر دارد.

امام جمعه ایلام  با اشاره به سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، در ۵ اردیبهشت ماه، تصریح کرد: این شکست جزء فرازهای انقلاب اسلامی است و نباید در حاشیه قرار گرفته و به فراموشی سپرده شود.

کریمی‌تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی جغرافیای سیاسی منطقه را تغییر داد، اظهار کرد: هدفی که آمریکا و صهیونیست دنبال می کرد، نتیجه معکوس یافت و با هنر ولایت فقیه دفاع از شهرها و داخل کشور به مرز دشمن اصلی کشیده شد.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر کشور تصریح کرد: انفجار نطنز برنامه دشمن برای «زهر چشم» گرفتن از تیم مذاکره کننده بود، که با شکست مواجه شد و دانشمندان جوان هسته‌ای در کمتر از ۲۴ ساعت غنای هسته ای کشور از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رساندند.

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان پیامدهای منفی انفجار نطنز برای مواضع دشمن صهیونیستی، تصریح کرد: واقعیت این است که معادلات جهانی به هم خورده و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نقش آفرین است.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه دشمن آسیب پذیر است و این اتفاقات نشان دهنده زوال و نابودی آن هاست، خاطرنشان کرد: مردم باید به نظام اعتماد کرده گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و با هدف تغییر وضعیت موجود در انتخابات پیش رو با شور و شوق حضور پیدا کنند.

 امام جمعه ایلام با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نقش مهمی در مبارزه با بیماری کرونا با همراهی مردم استان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha