• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400013118591
  • منبع : نمایندگی قزوین

برگزاری رویداد ملی «افق روشن» در قزوین با رویکرد «امید آفرینی»

برگزاری رویداد ملی «افق روشن» در قزوین با رویکرد «امید آفرینی»

ایسنا/قزوین مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری نخستین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال با عنوان «افق روشن» با رویکرد «امید آفرینی» در این استان خبر داد.

سید محمود پورعباس در خصوص این رویداد بیان کرد: اولین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال با حضور گروه‌های تولید محتوا در قزوین برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این رویداد تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال و شکستن حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن به‌عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال از دیگر اهداف برگزاری این رویداد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که چنین رویدادی در این سطح و با این محتوا در استان برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان علاقه‌مند و فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند تولیدات خود در محورهای استقلال و آزادی، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن را به مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بسیج دانشجویی قزوین، پورعباس ادامه داد: علاقه‌مندان تا پنجم اردیبهشت می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند و در پنج قالب؛ مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی بعد از نهایی کردن ثبت نام، آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در این رویداد ضمن اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی به نفرات برتر، افراد خلاق و مستعد در حوزه فضای مجازی شناسایی و به مجموعه‌های رسانه‌ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد.

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و گروهی در این رویداد شرکت کنند؛ خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha