• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400013118450
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

پویش "ضیافت همدلی" در کرمان اجرا می شود

پویش "ضیافت همدلی" در کرمان اجرا می شود

ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و جامعه هدف بهزیستی و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن کسب و کارهای خرد پویش "ضیافت همدلی" در استان اجرا می شود.

"عباس صادق زاده" با تبریک ماه مبارک رمضان از آغاز اجرای طرح پویش "ضیافت همدلی" در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: مطمئنا آحاد مردم، خیرین و نیکوکاران در ضیافت همدلی همچون سال گذشته همراه و همگام بهزیستی در تامین معیشت جامعه هدف خواهند بود.

وی افزود: به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و جامعه هدف بهزیستی امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن کسب و کارهای خرد پویش "ضیافت همدلی" در استان اجرا می شود.

صادق زاده با دعوت از آحاد مردم برای حضور و مشارکت در این طرح تصریح کرد: حتم داریم امسال نیز به لطف خداوند و با مشارکت پرشور خیرین و همراهان همیشگی بهزیستی، مددجویان این سازمان شاهد رفع بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی و مالی خود از این طریق خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: با برنامه ریزیهای انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی امسال تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید 

مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر، بخش وسیع تری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.

وی راه های مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه را از طریق واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ و شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ همراه با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ اعلام کرد و گفت: همچنین می توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شبا Ir380100004159034541630497 و یا از طریق کد دستوری *6655*1480# واریز نمایند.

صادق زاده بیان کرد: خیرین عزیز همچنین می توانند کمک های غیرنقدی خود را به همه ادارات، خیریه ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی تحویل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha