• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400012816068
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی:

احداث 3 زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت

احداث 3 زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت

ایسنا/اردبیل نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی از احداث 3 زمین چمن مینی فوتبال روستایی در این شهرستان خبر داد.

 علی قیطانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بنیاد علوی در پی محرومیت‌زدایی و حمایت از بخش ورزش که یکی از اولویت‌های این مجموعه است طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان دارد، 3 زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای قره خان بیگلو شهرستان انگوت، روستای اظماره و روستای زهرا شهرستان گرمی احداث می‌شود.


وی ادامه داد: کارهای اجرای این پروژه‌ها در حال انجام است و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده بنیاد علوی مبلغ 800 میلیون تومان از این پروژه‌ها حمایت خواهد کرد.
نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی ادامه داد: در راستای حمایت از ورزش همگانی، روستایی و عشایری و ورزش قهرمانی در این شهرستان نسبت به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی و همچنین برگزاری مسابقات در بخش روستایی برنامه‌ریزی کرده و حمایت‌هایی از این نوع برنامه‌ها خواهیم داشت. 
قیطانی اضافه کرد: حمایت از ورزش از اولویت‌های این بنیاد در شهرستان گرمی است که در سال‌های گذشته این بنیاد بیش از 3 میلیارد تومان در حوزه ورزش در راستای محرومیت‌زدایی از بخش‌های مختلف به‌ویژه زیرساخت‌های ورزشی حمایت کرده است.


به گفته این مسئول، حمایت از ورزش و تلاش برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم‌برخوردار یعنی سلامتی، شادابی و نشاط مردم جامعه حائز اهمیت است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم از بهره‌برداری زمین چمن و رینگ پیاده‌روی استادیوم ایثار گرمی در تیرماه سال جاری خبر داد.
سجاد انوشیروانی گفت: در سال 99 با حمایت بنیاد علوی و در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی و حمایت در بخش‌های مختلف ورزش اعم از برگزاری همایش‌های ورزشی، جشنواره‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از زیرساخت‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.
وی افزود: با حمایت بنیاد علوی از پروژه زمین چمن ایثار این شهرستان، امیدواریم که تا پایان تیرماه سال جاری شاهد بهره‌برداری زمین چمن و رینگ پیاده‌روی این پروژه در فاز اول باشیم.


انوشیروانی با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه که مربوط می‌شود به سیستم روشنایی و جایگاه تماشاگران هم تا پایان سال جاری انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: سالن ورزشی روستای زهرای بخش موران گرمی هم با حمایت بنیاد علوی در جهت بهسازی و بازسازی مبلغ 120 میلیون تومان از اقدامات مؤثر این بنیاد در شهرستان گرمی است.
او افزود: 12 روستای محروم در سطح استان اردبیل وجود دارد که نیاز است به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی و تجهیز آن با ایجاد زمین مینی فوتبال با حمایت‌های بنیاد علوی اقدام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص برگزاری جشنواره‌های ورزشی با حمایت بنیاد علوی در شهرستان گرمی تصریح کرد: با حمایت بنیاد علوی در گرمی می‌توانیم این شهرستان را به‌عنوان پایلوت برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌های ورزش همگانی و روستایی عشایری معرفی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha