• دوشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010903256
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر فنی تیم بازارهای کوثر:

۶ بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد

۶ بازی آینده حکم مرگ و زندگی برای ما دارد

ایسنا/اصفهان مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به اینکه ۶ بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی یک فینال برای ما است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو را آموزش دهیم.

امیر اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم، اظهار کرد: از زمانی که با اعتماد مدیریت به کادر فنی اضافه شدم، تمرینات خوبی در شرایط کیفی برگزار کردیم، تلاش شد سطح کیفی و فنی تمرینات را بالا ببریم.

وی افزود: در حال حاضر نقاط ضعف تیم تا حدودی برطرف شده و به نقطه ای رسیدیم که در تمرینات فعلی بازیکنان سرحال هستند، البته فشارهایی از بابت سالن وزنه و بدنسازی تحمل کردند تا به این نقطه مثبت رسیدیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: هدف ما این است اعتمادی که مجموعه کوثر به کادر جدید کرده را به خوبی، جواب دهیم و سربلند از میدان مسابقات خارج شویم.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیم، گفت: با احترامی که برای کادر فنی تیم قائل و قدردان زحمات آنها هستیم، اما کمی نظم تیمی را بالاتر بردیم و سعی کردیم بچه ها بیشتر در اختیار تیم قرار بگیرند.

اسدی تصریح کرد: باتوجه به اینکه ۶ بازی آینده برای ما حکم مرگ و زندگی  دارد و هر بازی برای ما یک فینال است، بیشتر سعی کردیم که به بازیکنان شجاعت فوتبال رو به جلو و همچنین دفاع از جلو را آموزش دهیم تا رقبای اجازه بازی سازی و حمله پیدا نکنند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۱ جلسه تمرین داشتیم و برخی روزها صبح و بعد ازظهر تمرین داشتیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که قطعا تاثیرگذار است و باید تغییراتی در بچه ها ایجاد شده باشد که می بینیم این اتفاق رخ داده است.

مدیر فنی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان اضافه کرد: خود بازیکنان از شرایط و تغییرات ایجاد شده راضی هستند،  با توجه به اینکه توانستند فشار تمرینات را تحمل کنند، کیفیت کاری آنها بالا رفته است و نمی توان تفاوت برتری بین بازیکنان قائل شد که بگویم این بازیکن از دیگری بالاتر است؛  حدود ۱۳ بازیکن یک‌دست داریم که همگی باکیفیت تمرین می کنند.

وی در خصوص بازی مقابل اهورا بهبهان از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال، گفت: فیلم چند بازی اخیر تیم اهورا را دیدیم و آنالیز خوبی از این تیم داریم، تیمی است که بیشتر در دفاع و ضدحمله خوب کار می کند، در بحث فرار از پرس آنها، برخی نکات را پیدا و برای آنها برنامه ریزی کردیم و امیدوارم در بازی با اجرای آنها در زمین به نتیجه برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha