• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00062148288
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

انقلاب اسلامی ماحصل دو قرن مبارزه مردم ایران علیه استبداد و استعمار بود 

انقلاب اسلامی ماحصل دو قرن مبارزه مردم ایران علیه استبداد و استعمار بود 

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: وقوع انقلاب اسلامی ماحصل دو قرن مبارزه مردم ایران اسلامی علیه استبداد و استعمار بود.

فرهاد زیویار امروز ۱۲ بهمن، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه توحید مهر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: آنجایی که انسان‌ها با اعتقاد راسخ و اتکال به خداوند کارهای بزرگ و حماسه را خلق می‌کنند ایام الله است.

وی با بیان اینکه زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن ۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) نواخته شد، افزود: در کمتر از ده روز طومار یک رژیم به ظاهر قدرتمند و تا دندان مسلح به پشتوانه اعتقاد مردمی و با رهبری حکیم در هم پیچیده شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب به پشتوانه و انسجام ملت بزرگ ایران با رهبری حکمیانه امام راحل به نتیجه رسید، بیان کرد: این انقلاب وقتی به پیروزی رسید سبب چاپ صدها کتاب شد چرا که معادلات جهانی را بر هم زد.

زیویار اضافه کرد: ماحصل دو قرن مبارزه مردم ایران اسلامی علیه استبداد و استعمار بود و هزینه‌های زیادی برای آن پرداخت شد و شهدای زیادی تقدیم شد تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چهل سال تحت هجمه شدیدترین فتنه‌ها، توطئه‌ها و جنگ قرار گرفته است، افزود: با این هجمه‌ها نه تنها انقلاب از پای درنیامده و نظام سلطه را دچار مساله کرده بلکه تبدیل به الگو شده است.

استاندار لرستان گفت: رهبری امام (ره) بدون در اختیار داشتن دلارهای آنچنانی و تنها با انسجام و پشتوانه مردم نهضت انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

زیویار با بیان اینکه استعدادهای اقتصادی، نظامی، فرهنگی و علمی در این انقلاب شکوفا شد، بیان کرد: استکبار جهانی امروز علم و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن از همه امکانات خود برای براندازی نظام استفاده می‌کند، افزود: در این جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته بیش از ۴۰ کشور با هم متحد شدند تا این نظام را از پای درآورند اما علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم همچنان در کنار این نظام باقی مانده‌اند.

استاندار با تاکید بر اینکه غفلت نکنیم و هوشیار باشیم چرا که دشمن به دنبال این است که از غفلت ما  سوءاستفاده کنند، بیان کرد: ایران کشور فقیری نیست بلکه ثروتمند و توانمند است.

زیویار اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند و متخصص یکی از سرمایه‌های کشور بوده و وجود نخبگان در دانشگاه‌ها و مدارس به واسطه هزینه‌هایی بوده که کشور برای ما انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha