• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 00062117036

/سروهای آسمانی قم/۶۴

شهید میر کمال الدین بویاقیچان: گرد شمع وجود امام امت بگردید!

شهید میر کمال الدین بویاقیچان: گرد شمع وجود امام امت بگردید!

ایسنا/قم شهید میر کمال الدین بویاقیچان در وصیت‌نامه اش نوشت: گرد شمع وجود امام امت بگردید و پیدا کنید آنچه را که گم کرده‌اید او را تنها نگذارید که تنها ماندن امام مرگ انقلاب است، ولایت فقیه را با تمام رگ و پوست بپذیرید و حمایت کنید.

شهید میر کمال الدین بویاقیچان در ۱۶ دی ۱۳۳۰ به دنیا آمد و سرانجام در سوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسید و در شیخان قم آرام گرفت.

در وصیت‌نامه شهید سید میر کمال‌الدین بویاقچیان آمده است:

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با درود به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به شهدای به خون خفته از هابیل تا عاشورای حسینی و از آنجا تا عاشوراهای ایران.

خدایا تو را سپاس که مرا در چنین وهله از زمان و در چنین جایی از زمان زندگانی دادی که زندگی را به معنای واقعی اش بیاموزم و شکرالله ای آفریدگار که چون خمینی رهبر و ولی امری بر ما عطا فرمودی که سخنش همانا سخن حسین (ع) و راهش همان راه پیامبران است.

حال که سعادت نصیبم شد و خداوند شهامت فکر کردن به شهادت و جامه عمل پوشاندن به آن فکر را برمن عطا فرمود از خدای منان سپاسگزارم. پس از یک زندگی پر از محنت و رنج و کوله باری از مصیبت توانستم به خیل کاروان شهدا بپیوندم و ان‌شاءالله که گناهانم بخشیده و در دنیای ابدیت و در جوار پاکان جای گیرم.

در صورت امکان مرا در قبرستان شهدا شیخان قم به خاک بسپارید همچنین وصیتم بر پدر و مادرم این است که فرزندانم را با استفاده از سنت‌های اصیل اسلام تربیت و تحویل جامعه اسلامی داده و پیام پدر شهیدشان را ابلاغ نمایید.

برادران و خواهران من، من راهم را یافتم و پیدا کردم آنچه را که گم کرده بودم و ان‌شاءالله که عاقبت به خیر شوم. پس از یک زندگی پر آشوب و تحمل سختی‌های زیاد و مشاهده ظلم‌هایی که بر جامعه و بر من توسط کافران قابیلی رفته بود و نتوانستم تحمل نمایم و در مقابل زورگویان آمریکایی سکوت کنم این بود که راه حسین (ع) را پیدا کردم و ادامه دادم و شهادت را نصیبم ساختم این راه را بر تو نیز وصیت می‌کنم.

دیگر پیامم این است که ای مسلمان، ای برادر و خواهرم و ای امت اسلام: گرد شمع وجود امام امت بگردید و پیدا کنید آنچه را که گم کرده‌اید او را تنها نگذارید که تنها ماندن امام مرگ انقلاب است، ولایت فقیه را با تمام رگ و پوست بپذیرید و حمایت کنید.

باز تکرار مکرر پیام‌های شهیدان را تکرار می‌کنم امام را تنها نگذارید و خط ولایت فقیه را که همان خط اصیل انقلاب و راه انقلاب و راه پیغمبران هست دنبال کنید و مطمئن گردید که پیروزید.

در خاتمه از پدر و مادرم برادران و خواهران و آشنایان و دوستان خداحافظی و حلالیت می‌طلبم. اما اماما تو که از سلاله حسینی تو که فریادت رساترین فریادها است، تو که راهت پاک‌ترین راه‌ها است و تو که نیتت خیرترین نیت‌ها است زنده بمان که اسلام و امت اسلامی سخت نیازمند تواند و درود مرا بپذیر و صدها چون من فدای راه تو ای روح خدا.

اما تو ای خدا به فریاد این ملت مظلوم برس و انقلابمان بارور و صدور فرما و اماممان را یاری ده و هرچه زودتر این جنگ را به نفع ملت و امام مسلم به اتمام برسان در پایان این فریاد امت ستمدیده و مسلمان ایران و مسلمانان جهان را بشنو و اجابت فرما.

فرزندانم دخترم لاله و پسرم رامین شماها را به خدای بزرگ می‌سپارم و امیدوارم که مرا بخشیده باشید چون هیچ موقع نتوانستم برای شماها پدری کنم و اینکه ای یادگاران من شما زنده بمانید سربلند و مفتخر باشید که پدرتان عاقبت به خیر شد و درهای رحمت را به‌سوی خود گشود.

جگر گوشه های من ناراحت نباشید اگر من نیستم کسی مانند امام امت بالای سرتان است که به میلیون‌ها پدری مانند من می‌ارزد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha