• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00062113647
  • خبرنگار : 50310

نماینده مجلس:

کمبود پزشک بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت برطرف می‌شود

کمبود پزشک بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت برطرف می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود پزشک بیمارستان امام خمینی(ره) در حال تأمین است.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بحث بهداشت و درمان در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) را در کوهدشت داریم که با وجود همه امکاناتی که دارد برای این شهرستان کافی نیست.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم مشکلات مالی این بیمارستان برطرف شود که تا حدودی انجام شده و هم از نظر دستگاه‌های مورد نیاز، دستگاه‌هایی مانند MRI، سی‌تی اسکن، دو اکسیژن‌ساز، هواساز، رادیولوژی پرتابل برای این بیمارستان تهیه شده است.

مبلغی با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت، بیان کرد: کمبود پزشک این بیمارستان در حال تأمین است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین بیمارستان رازی را داریم که تعداد تخت‌های آن در جلسه‌ای که دو سال پیش در وزارت بهداشت داشتیم، از ۱۶۰ به ۲۵۰ تخت افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این بیمارستان با ۲۵۰ تخت  با ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

مبلغی بیان کرد: در سفر ریاست جمهور به استان ۴۰۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان در نظر گرفته شد که از این میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ است که کارهای آن نیز در حال انجام است که این پول تزریق شود تا سرعت کارشان بالاتر برود و از ۲۰۰ میلیارد باقیمانده که مشترک است ۵۰ میلیارد را وزارت بهداشت و ۱۵۰ میلیارد سازمان برنامه و بودجه باید پرداخت کند، بخش اندکی پرداخت شده و دنبال هستیم که از این دو محل نیز هرچه زودتر پول تزریق شود تا کار انجام شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بیمارستان ۶۴ تخت خوابی رومشکان را نیز داریم که در زمین، راه دسترسی و یک سری مباحث مشکلاتی داشت که همه انجام شد و همه در سامانه وزارت بهداشت بارگذاری شد و به زودی ماده ۲۳ این بیمارستان که گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم که اگر بشود همین امسال ردیف بودجه‌ای برای این بیمارستان گرفته شود که بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی رومشکان نیز کلنگ‌زنی شود.

مبلغی بیان کرد: ما چند مرکز بهداشت و خانه‌های بهداشت و مرکز جامع سلامت داریم که افتتاح شده و چند مرکز دیگر نیز در دست افتتاح داریم که ساخته شده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: مرکز انتقال خون و پایگاه ۱۱۵ نیز در این شهرستان افتتاح شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha