• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 00062094769
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

راه اندازی قرارگاه جهادی "حاج عبدالله والی" در گلستان

راه اندازی قرارگاه جهادی "حاج عبدالله والی" در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان‌گلستان از راه اندازی قرارگاه حاج عبدالله والی و الکفیل در این استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

عیسی بابایی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خود به مددجویان را در عرصه های مختلف گسترش داده است، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد یکی از این عرصه هاست که در حال گسترش و افزایش کیفیت است.

وی با بیان اینکه اولین حضور قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل همزمان با هفته بسیج و از دوشنبه ۳۰ آبانماه لغایت ۳ آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان صورت خواهد گرفت، افزود: این قرارگاه با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان راه اندازی می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) تصدیح کرد: مرحوم «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.

بابایی با  تشکر از همراهی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استانداری گلستان، بسیاری از دستگاههای اجرایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، دفتر نماینده محترم ولی فقیه و ستاد نماز جمعه گرگان، صداوسیما، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و شرکت توزیع نیروی برق به منظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان همکاری کردند .

وی با اشاره به اینکه در این چهار روز بیش از ۱۲۰ پزشک و دندانپزشک از استان گلستان و سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دارند، ادامه داد: این قرارگاه خدمات ترمیم، عصب کشی، جرم گیری و کشیدن و پرکردن دندان را به صورت رایگان انجام می دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از پزشکان بومی استانی را اولویت این نهاد دانست و گفت: در این اردوی جهادی متخصصان رشته‌های تخصصی چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی و طب سنتی به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند.

بابایی ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردوی جهادی به صورت رایگان ارائه خواهد شد که پیش بینی می شود روزانه ۵۰۰ بیمار نیازمند شامل ۷۰ درصد مددجوی تحت حمایت و ۳۰ درصد سایر نیازمندان ویزیت و درمان شوند.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha