• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 00062090573
  • خبرنگار : 71621

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتهام ارسال پهپاد به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه(۲۴ آبان) با صدور بیانیه‌ای، تحریم‌هایی را علیه مرکز تحقیقات صنایع هوایی "شاهد" اعمال کرد.
در این بیانیه ادعا شده است که مرکز تحقیقات صنایع هوایی شاهد، مسئول  طراحی‌ و تولید پهپادهایی است که توسط نیروهای روسی در اوکراین استفاده می‌شوند.

جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در این‌باره گف: همان‌طور که بارها نشان داده‌ایم، ایالات متحده علیه هر شخص یا نهادی که از حمله غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین حمایت کند، تحریم اعمال خواهد کرد.
وی ادامه داد: اقدام امروز، اشخاص و سازمان‌هایی را که مسئول قادر ساختن روسیه به استفاده از پهپادهای ایرانی برای هجوم به غیرنظامیان اوکراینی است، هدف قرار می‌دهد.
گروه‌ واگنر، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صنایع هوایی قدس نیز هدف تحریم‌های جدید ایالات متحده قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

واقعا سیاست مدارهای آمریکایی جزواحمق ترین مخلوقات خداوند هستن ۴۴ساله که هر تحریمی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند؟ حتی سنگین ترین تحریم های عالم را علیه ایران انجام داده اند؟ ولی به خواسته یا نتیجه ایی نرسیدند. خداوند دشمنان ایران راازاحمق ترین ها قرار داده

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۵ ۰۱:۰۲

خخخخخخخ

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۵ ۰۶:۵۵

امریکا دیگر کهنه کار شده است در تحریم کردن ایران به درک که تحریم کرده است از لج امریکا و شرکای آنها دانشمندان هوا و فضا مخصوصآ تولید و مدرن کردن با فناوری جدید را شتاب میدهند این کار دانشمندان هوا و فضا هم خود نوعی تحریم صنایع دفاعی امریکاست و فناوریهای بسیار مدرن دانشمندان هوا و فضا هم نوعی تحریمهای حداکثری و فلج کننده ماشین جنگی امریکا و متحدان آن در دنیا و سراسر خاورمیانه است و این بهترین پاسخ به امریکا است که میلیاردها دلار را دانشمندان ایرانی میسوزاند و دست امریکا هم جای بند نیست .

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۲۵ ۲۳:۴۰

مرگ بر آمریکا اسرائیل وال سعود