• چهارشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00062054464
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

ملک فاضلی نماینده سراوان به وزیر راه: لزوم توجه به راه های بین شهری و روستایی و تکمیل طرح های راهسازی نیمه تمام.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر کشور: لزوم نظارت و ساماندهی کمپ های ترک اعتیاد در شهرها و روستاها.

سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر نیرو: ضرورت عدالت محوری، شفافیت و پرهیز از سلیقه محوری در توزیع اعتبارات توسط شرکت توانیر.

موسی احمدی نماینده کنگان به وزیر راه و رئیس جمهور: لزوم تعیین تکلیف و رفع مشکل لنج های صفاران حوزه انتخابیه.

روح الله نجابت نماینده شیراز به وزیر ارتباطات: ضرورت به کار بردن توان بیشتر در حوزه فضایی و تعیین تکلیف رئیس پژوهشگاه فضایی.

ملک فاضلی نماینده سراوان به وزیر راه: ضرورت تسریع در برقراری پرواز به فرودگاه شهدای سراوان، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم رسیدگی به افت تحصیلی و درصد بالای بازماندگان از تحصیل به دلیل کمبود معلم و فضای آموزشی.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان.

صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان حوزه انتخابیه.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر صمت: ضرورت برخورد قاطع با مفسدین درون صنایع و معادن بزرگ کشور به خصوص در استان کرمان، به رئیس جمهور: ضرورت اصلاح وضعیت حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: ضرورت احتساب شهرستان ارومیه به عنوان منطقه محروم و تخصیص بودجه محرومیت زدایی به این شهرستان، به رئیس جمهور: ضرورت اجرای کامل همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور به خصوص در استان آذربایجان غربی.

محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر کشور: ضرورت تسریع در استقرار ادارات در شهرستان کرخه.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: ضرورت شایسته گزینی در انتصابات و بکارگیری افراد در وزارتخانه.

محمدصالح جوکار نماینده یزد به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به کاهش حقوق دانشجویان دستیار تخصصی PHD.

علیرضا زندیان نماینده بیجار به رئیس جمهور: ضرورت انجام اقدامات لازم جهت تشکیل سازمان جهاد سازندگی.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر کشور: ضرورت بهبود امکانات و ارائه خدمات در استان های منتهی به مرز عراق برای ایام اربعین.

سیدمحمد پاک مهر نماینده بجنورد به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم کشاورزان، به وزیر کشور مبنی بر ضرورت صدور کد روستایی برای روستاهای دارای ۲۰ خانوار در خراسان شمالی.

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در اجرای خط انتقال آب شرب سد قوچم به شهرستان های حوزه انتخابیه، به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در تجهیز بیمارستان شهید بهشتی قروه و سایر مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت رسیدگی به شرایط معیشتی مسکن، اشتغال و درمان خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان حوزه انتخابیه.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر نیرو: لزوم برنامه ریزی دقیق برای رفع تهدیدات تنش آب شرب استان البرز.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به وزیر امور خارجه: لزوم برخورد قاطعانه با دولت آذربایجان در خصوص مرز بین دو کشور.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به وزیر نفت: ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان، به وزیر راه مبنی بر لزوم تسریع در تکمیل تقاطع غیر هم سطح راه آهن شهر هشتگرد.

علی جدی نماینده شیروان به وزیر راه: لزوم تعیین تکلیف کِشنده های وارداتی برای پلاک گذاری و اسقاط خودرو.

شهریار حیدری نماینده قصر شیرین به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل قانون ایثارگران در پرداخت کامل حق پرستاری و توجه به جانبازان شیمیایی.

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای طرح رتبه بندی معلمان و همچنین مشمول شدن معلمان طرح مهرآفرین.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha