• شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00061771696
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با قوانین پیش فروش پروژه‌ی ستین

آشنایی با قوانین پیش فروش پروژه‌ی ستین

استان تهران به‌ویژه شهر تهران به جهت موقعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی جغرافیایی آن برای انواع سرمایه‌گذاری به‌خصوص در حوزه مسکن و ساختمان مناسب است و امکان رشد و پیشرفت بالایی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرین سازه، تمام مناطق تهران به یک اندازه ظرفیت توسعه و بازدهی بالا را ندارند. منطقه ۲۲ تهران و چیتگر یکی از مناطق محبوب برای سرمایه‌گذاری سودآور در حوزه ساختمان و انبوه‌سازی است.
این عامل باعث شده است که بافت مسکونی این منطقه عمدتاً جدید و نوساز باشد و آبادانی آن در کوتاه‌مدت و بلندمدت سود قابل توجهی برای خریدان ملک یا سرمایه‌گذاران در این منطقه به‌همراه داشته باشد. این منطقه دارای امکانات و زمین‌های مناسبی است و پروژه‌های اقتصادی عظیمی همچون بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه و پروژه ایران‌مال در این منطقه واقع شده‌اند. در ادامه پروژه ستین به عنوان یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌پردازیم.
 

ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران

شهر تهران به دلیل جمعیت بسیار بالا و بافت متراکم در بیشتر روزهای سال از هوای ناسالم اشباع شده و این امر زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی برای ساکنان این کلان شهر است. اما بسیاری از ساکنان تهران به‌دلیل موقعیت شغلی امکان تغییر شهر زندگی خود را ندارند و ناچارند که با آلودگی آن کنار بیایند. اما برخی از مناطق تهران همچون منطقه ۲۲ از شرایط آب و هوایی بهتر و سالم‌تری برخوردار است.
از طرف دیگر وجود اکوسیستم غنی و زیبای ناشی از دریاچه چیتگر باعث زیبایی دوچندان این منطقه شده و احداث زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به این منطقه جلب کرده است. وجود ۱۲۰۰ هکتار فضای سبز، ۳۲۰ هکتار مجموعه ورزشی و حدود ۲۰۰ هکتار مجموعه آموزشی بخشی از امکانات این منطقه است.

موقعیت پروژه ستین آرین سازه

موقعیت پروژه ستین مربوط به شرکت آرین سازه در محدوده غرب تهران و نزدیک به دریاچه چیتگر است. بسیاری از افراد که به دنبال سرمایه‌گذاری با امنیت بالا و حاشیه سود مناسب هستند، خرید ملک یا ساختمان‌سازی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌نمایند. منطقه ۲۲ تهران با توجه به مزایایی که اشاره شد از محبوبیت بیشتری برای توسعه حوزه مسکن برخوردار است. این منطقه هنوز به اندازه سایر مناطق تهران رشد نداشته و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران سودآوری داشته باشد. اگر شما نیز به‌دنبال سرمایه‌گذاری در این منطقه هستید، کارگزاری رسمی پروژه ستین را به شما معرفی می‌نماییم.
منطقه ۲۲ تهران توانسته در مدت کوتاهی به افتخاراتی همچون گواهی‌نامه‌های رضایت مشتری، مدیریت محیط زیست، کنترل کیفیت ساخت و مدیریت ایمنی را کسب نماید. وجود بوستان‌هایی از قبیل بوستان جوانمرد و خرگوش دره، نزدیکی به مجتمع‌های تجاری مانند ایران مال، رز مال و تهران مال و دسترسی به دریاچه چیتگر از عواملی هستند که آینده این منطقه را درخشان‌تر می‌کنند.

پیش فروش و فروش واحدهای پروژه ستین

طبق قانون، هر قراردادی که به موجب آن، مالک رسمی زمین (پیش فروشنده) متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخص در آن زمین شود و واحد ساختمانی مذکور از ابتدا یا در حین احداث و تکمیل یا پس از اتمام عملیات ساختمانی به مالکیت پیش خریدار درآید، قرارداد پیش‌فروش ساختمان محسوب می‌شود. عموماً واگذاری و خرید طرح‌های انبوه‌سازی با وسعت بالا از طریق پیش خرید صورت می‌گیرد. فروش پروژه‌های عمرانی و انبوه‌سازی که در منطقه ۲۲ تهران اجرا می‌شود نیز به همین صورت است و به دو روش زیر انجام می‌گیرد.

الف- پیش فروش از طریق تعاونی‌ها

در منطقه ۲۲ تهران بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و انواع بانک‌ها اقدام به انبوه‌سازی و پروژه‌های عمرانی کرده‌اند. برای پیشرفت کار در این سازه‌ها باید اعضایی که در پروژه مشارکت دارند یا اقدام به پیش خرید املاک کرده‌اند به‌صورت منظم و در زمان‌های تعیین شده قسط‌های خود را پرداخت کنند.

ب- پیش فروش از طریق شرکت‌های خصوصی

در این روش، شرایط پیش خرید، مبلغ و زمان پرداخت اقساط با توجه به متراژ هر واحد و سایر شرایط توسط شرکت‌های شخصی‌ساز و خصوصی تعیین می‌شود. پروژه ستین شرکت آرین سازه که از پروژه‌های شخصی‌ساز در منطقه ۲۲ است شرایطی برای پیش خرید واحدها تعیین کرده است. برای اطلاع از شرایط فروش پروژه ستین تنها از طریق دفتر فروش و کارگزاری رسمی پروژه ستین اخبار و شرایط را پیگیری کنید و اطلاعات صادره از منابع غیر رسمی را مبنای تصمیم‌گیری خود قرار ندهید.

درباره پروژه ستین و شرکت آرین سازه

شرکت ساختمانی و مهندسی آرین سازه رابین در آذر ۱۳۸۴ به شماره ۵۰۷۹ به‌صورت سهامی خاص ثبت شد و فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ساختمان و انبوه‌سازی آغاز کرد. این مجموعه در طول سال‌های فعالیت خود اقدام به ساخت و تحویل صدها هزار متر پروژه‌های ساختمانی بزرگ از قبیل تجاری، مسکونی و اداری کرده است.
 پروژه‌های کانتراست مال با ۲۳ طبقه و ۱۷۶ واحد، آبشار ۴ برج با ۲۱ طبقه، پردیس شرق و افرا تعدادی از فعالیت‌های این مجموعه است. دریافت رتبه پایه یک حقوقی انبوه‌سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، رتبه یک در رشته ابنیه، رتبه سه در تأسیسات از افتخارات شرکت آرین سازه است.
پروژه مذکور که در زمینی به مساحت حدود ۱۹ هزار مترمربع در ۱۲ بلوک هر طبقه شامل ۸ واحد خواهد بود توانسته بازدهی مطلوبی را برای سرمایه‌گذاران این حوزه فراهم نماید. در صورتی که خواهان سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران از طریق پیش فروش پروژه ستین هستید، تنها با دفتر فروش شرکت در ساعات اداری با شماره تماس‌های ۰۲۱۴۴۷۱۹۱۲۹ و ۰۲۱۴۴۷۱۸۳۹۸ و در ساعات غیر اداری با ۰۹۱۲۰۸۷۲۵۳۷ تماس حاصل نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت www.setin۲۲.ir  مراجعه فرمایید.
 
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha