به گزارش ایسنا، محمدحسن ذیبخش در واکنش به تاخیر پرواز شماره 623 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهارکرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از 2 تا 4 ساعت شرکت های هواپیمایی موظفند ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکت ها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.
وی افزود: همچنین شرکت های هواپیمایی موظفند در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان 30 درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.
گفتنی است؛ در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز 623 می توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.
انتهای پیام
نظرات