• شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 0001027195
  • منبع : نمایندگی کرمان

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب‌شرق:

همه نیروهای مسلح با ملت و دولت همدل و همزبان هستند

همه نیروهای مسلح با ملت و دولت همدل و همزبان هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت همدل و همزبان هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت همدل و همزبان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "امیر نادر علیدوست" در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: این روز به نام ولایت و مردم نام گرفته است.

وی افزود: 29 فروردین‌ماه روزی است که امام حکیمانه آن را تدبیر کرده و ارتش از اسعتماری که بر سر آن بود خارج شده، به مردم پیوست و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

امیرعلیدوست بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که بر سر عهد و پیمانی که با ولایت و مردم بسته 36 سال استوار مانده و در عمل نیز این بیعت را با دفاع از این مرز و بوم تا پای جان و با شجاعت و شهادت اثبات کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش همچنین با اشاره به شعار سال 94 مبنی بر«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت همدل و همزبان هستند.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای مسلح ثابت کرده‌اند که هر دولتی که از سوی مردم انتخاب شده و رهبری نیز حکم تنفیذ آن را صادر کنند، پشت سر آن دولت خواهند ماند از این رو شعار امسال نیز با دیده منت پذیرفته شده است.

امیر علیدوست با بیان اینکه تاکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مردم و کشور تا سرحد جان ایستادگی کرده است اظهارکرد: آمادگی رزمی نیروهای مسلح چشم دشمنان را کور کرده و آنها از قدرت نظامی و دفاعی ایران حیرت‌زده مانده‌اند که چه باید بکنند.

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق افزود: ما به عنوان ارتش منطقه‌ای جنوب شرق آمادگی خود را بیان کرده و اعلام می‌کنیم که سربازان شما در نیروهای مسلح آماده‌اند تا دست دشمنان را از این آب و خاک کوتاه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha