سید جواد سلیمانی مدیر عامل پتروشیمی تبریز در دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، از انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، تندیس ویژه کیفیت برتر دریافت کرد .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجانشرقی، مدیر عامل پتروشیمی تبریز گفت: ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز بیش از 800 هزار تن انواع پلاستیکهای خام (پلی اتیلن، پلی استایرن و ABS ) در سال است و این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس معتبرترین شرکتهای جهانی و بر اساس استانداردهای کیفی آن شرکتها تولید میکند.
وی افزود: گواهینامههای شركت پتروشيمي تبريز، در راستای حفظ حقوق و تامين رضايت مندي كليه ذينفعان، نسبت به استقرار نظام مديريت بهداشت، ايمني، محيط زيست و كيفيت دریافت شده است.
سلیمانی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی تبریز با استقرار نظام یکپارچه مدیریت (IMS)، فرآیندهای خود را چنان سازمان داده است که محصولات و خدمات آن مطابق با نیاز مشتریان تولید شود. بدین منظور فرآیند بازاریابی و فروش، نیاز و ایدههای مشتریان را دریافت و به منظور طراحی محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات کنونی در اختیار فرآیند طراحی و توسعه محصول قرار میگیرد.
وی ادامه داد: در همین راستا پس از آن که محصول جدید یا بهبود یافته در مقیاس صنعتی تولید و مشخصات فنی محصول تثبیت شد، فرآیند تحقق محصول آن را مطابق با مشخصات فنی تولید میکند؛ بطوریکه در همه مراحل فرآیند، کیفیت مواد اولیه، محصول در حین تولید و محصول نهایی تحت نظارت فرایندکنترل کیفیت قرار دارد. بسته بندی، جابجایی، انبارش، ترخیص و تحویل محصول مطابق با فرایند مدونی صورت می گیرد. پس از تحویل محصول به مشتری، بازخورد مشتریان از طریق تعامل مستمر با آنان و طی فرآیند مدیریت میشود.
سلیمانی خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی تبریز از دریافت شکایت مشتریان استقبال می کند. نظرسنجی از مشتریان روش دیگر دریافت ایده ها و برداشت مشتریان از عملکرد فرایندها، محصولات و خدمات این شرکت است که بطور مستمر و با مسئولیت فرآیند ارتباط با مشتریان انجام می گیرد.