سرپرست هیات ورزش‌های رزمی گیلان معرفی شد

سید علی میرمیران به عنوان سرپرست هیات ورزش های رزمی استان گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان،طی حکمی از سوی محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور استاد سید علی میرمیران قهرمان سابق ووشو آسیا و جهان و مدرس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان به مدت 3 ماه به عنوان سرپرست هیات ورزش‌های رزمی استان منصوب شدند.

بر اساس این گزارش با توجه به اتمام دوره چهار ساله ریاست حکیمی ریس هیات ورزش‌های رزمی گیلان،میرمیران به عنوان سرپرست جدید هیات ورزش‌های رزمی گیلان انتخاب شد.

بدون شک با توجه به توانمندی و مدیریت دلسوزانه همراه با کار علمی و عملی که از استاد سید علی میرمیرلان سراغ داریم امیدواریم قهرمان و پهلوان سابق و البته گیلانی تیم‌های ملی رزمی ایران در مسولیت جدیدشان منشا خدمات خیر و با ارزش باشند.

به گزارش ايسنا،سيدعلي میرمیران، ۷ سال به عنوان تنها سنگین وزن تاریخ ووشوی ایران برای تیم ملی افتخارات گوناگونی کسب کرده است. مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا در سال ۱۹۹۷،مدال طلای مسابقات جهانی هنگ کنگ در سال ۱۹۹۹،مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام در سال ۲۰۰۰،مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۰۱، مدال برنز مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۰۲ چین و مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۰۳ ایتالیا گوشه‌ای از افتخاراتی است که میرمیران برای تیم ملی ووشو ایران در طول سال‌هایی که ملی پوش بوده کسب کرده است. وی از سال ۸۲ تا ۸۶ به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی بزرگسالان در کنار ملی پوشان فعالیت ‌کرده است.

  • پنجشنبه/ ۱۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-83942
  • خبرنگار :

برچسب‌ها