معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهاد کشاورزی:

28درصد اشتغال خراسان رضوی در بخش كشاورزي است

معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت جهاد کشاورزی گفت: 28درصد اشتغال استان خراسان رضوی در بخش كشاورزي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان، محمدعلی جوادی ظهرامروز 25 خرداد ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه  دولت تدبیر و امید در کمتر از یک سال فعالیت خود توانسته است آرامش را به کشور بازگرداند، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید توانست در مدت شش ماه دو برنامه و دو بودجه به مجلس در موعد مقرر ارائه دهد، یکی اینکه بودجه سال ۹۲ را اصلاح و دوم برای بودجه سال ۹۳ به موقع مصوبه بگیرد.
 
وی افزود: تدابیر دولت و همکاری مجلس رشد تورم کنترل شده و توجه تلاش دولت به گونه ای عمل خواهد شد که در پایان سال تورم به کمتر از ۲۵ درصد برسد و نسبت به سال گذشته وضعیت بهتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقامتی دولت در زمینه اجرایی کردن این سیاست‌ها کارگروه‌های مختلفی تشکیل داده است.
 
جوادی تصریح کرد: شاه بیت اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و تولید داخلی است، بنابراین برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای افزایش تولید داخلی و ارتقاء اقتدار ایران بخش کشاورزی وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انساني كشور با اشاره به اينكه نيروي انساني سرمايه‌های اصلي وزارت جهادکشاورزی هستند، تاكيد كرد: ايجاد فضاي شاد، آرامش‌بخش و انضباطي با ابزارهايي چون افزايش حقوق ، مزايا و تامین مسكن مي‌تواند كشاورزي را متحول كند.
 
جوادي خاطرنشان کرد: در بررسي‌هاي ميداني انجام شده حقوق و مزاياي وزارت جهاد كشاورزي در بين ساير ادارات، در آخر جدول قرار داشته و اين در صورتي است كه نيروي انساني جهاد کشاورزی در صف  اول ايثار و تلاش هستند.
 
وي با تاکید بر شعار «هيچ كس نبايد در جهاد کشاورزی كم‌رنگ شود» گفت: ايجاد اخلاق اسلامي در تمام سطح جهاد كشاورزي خراسان رضوي و هماهنگي بين تمام دستگاه‌ها از جمله  نمايندگان مجلس، استانداري، نماينده ولي فقيه بايد حفظ شود.

  • یکشنبه/ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-61281
  • خبرنگار :

برچسب‌ها