نژادبهرام: تمام تلاش خود را کردیم که مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم

یک عضو شورای شهر تهران گفت: تمام تلاش خود را کردیم که مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم.

به گزارش ایسنا، زهرا نژادبهرام پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در واکنش به صحبت های برخی کاندیداها مبنی بر انجام نشدن هیچگونه اقدام عمرانی در شورای دوره پنجم در جمع خبرنگاران گفت: همه می توانند ما را نقد کنن اما رویکرد مردم زمانی که به ما رای دادند تغییر بود و اگر  مدیریت شهری را تنها در چارچوب سازه های بتنی،  پل، جاده و اتوبان ببینیم شاید این صحبت تاحدی قابل تامل باشد، اما اگر مدیریت شهری را نرم افزاری ببینیم و رضایت خاطر مردم و ارتقاء کیفیت زندگی و رویکرد انسان محورانه به شهر داشته باشیم و اینکه مردم در تصمیم گیری ولی نعمت ما هستند، خیلی پیشگام بوده ایم.


وی ادامه داد: تمام تلاش خود را کردیم که مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهیم و این رویکرد از برگزاری انتخابات شورایاری ها تا فعال کردن سراهای محله و ایجاد پروژه های محله محور را شامل شده است‌.


وی با بیان اینکه بیش از دو هزار پروژه محله محور در دو سال گذشته در حال اجرا است افزود: کمپین آرزوها عین تحقق بخشی به خواسته های مردم بود و می توانند خواسته های خود را مطرح کنند. 
نژادبهرام با بیان اینکه شفافیت از جمله خواسته های مهم شهروندان بود اضافه کرد: شهرداری از معدود دستگاه هایی بود که اعتماد به آن با محدودیت همراه بود، اما با شفافیت و در اختیار گذاشتن اطلاعات درصدد بازسازی محدودیت دسترسی به اطلاعات برآمدیم. 


وی تاکید کرد: مردم در گذشته احساس بی اعتمادی می کردند و سعی کردیم این بی اعتمادی را بازسازی کنیم. در کنار آن مناسب سازی به عنوان برند مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفت و این عینیت زندگی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99122519337
  • خبرنگار : 71505