۵ کاربرد روف گاردن که تا به حال به آن فکر نکرده‌اید

پشت بام ها از جمله فضاهایی هستند که در طراحی و ساخت و ساز معمولا مورد غفلت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چکادبام، با اجرای روف گاردن بر روی پشت بام ساختمان ها می توان کاربری های بی شماری را برای این فضای مغفول تعریف کرد. چه ساختمان اداری باشد ، چه تجاری و یا مسکونی ، اجرای روف گاردن مزایای بی شماری را برای شما به ارمغان می آورد. نمونه ی کاربری های جالب توجهی که روف گاردن ها می توانند داشته باشند را در این مطلب مرور می کنیم.

۱. از فضای پشت بام برای غذاخوری کارمندان استفاده کنید.

یکی از معضلاتی که امروزه شرکت ها با توجه به هزینه‌های بالای اجاره ی ملک با آن مواجه هستند ، کمبود فضای مناسب برای ناهار خوری کارمندان است.

تدارک دیدن فضای غذاخوری بر روی پشت بام ساختمان شرکت نه تنها فضای راحت و مناسبی را برای رفاه بیشتر کارمندان هنگام صرف غذا فراهم می کند بلکه بهانه ایست برای تعامل بیشتر و سرحال شدن کارمندان برای ادامه ی شیفت کاری بعد از ظهر.

۲. باشگاه خصوصی در چند قدمی شما!

کی هست که دلش نخواهد ورزیده تر و سالم تر باشد ؟! راه رسیدن به سبک زندگی سالم ، راهیست کمی تا قسمتی دشوار و ناهموار ! هوای باشگاه ها معمولا به علت فضای محدود و تعداد نفرات بالا و قرار گرفتن موقعیت اون ها در مکان هایی همچون زیر زمین و یا فضاهای سر بسته و کوچک می تواند به لحاظ بهداشتی خطر آفرین باشد. از طرفی خیلی وقت ها پیش میاید که برای استفاده از دستگاه ها باید در نوبت بمانیم.

ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم! چرا از پشت بام‌تان یک باشگاه خصوصی نمی‌سازید؟

تصور کنید که برای رفتن به باشگاه خصوصی روف گاردنی‌تان تنها کافیست چند قدم تا آسانسور آپارتمان بردارید. با لباس و وسیله های محبوب مورد نیازتان برای ورزش به روف گاردن بروید و با برنامه ورزش شخصی سازی شده شروع به تمرینات روزانه‌تان کنید.

۳. دفتر کار و اتاق جلسات VIP

برگزاری جلسات بی نقص و تاثیر گذار برای مشتریان خاص و مهم می‌تواند برای موفقیت مالی یک سازمان سرنوشت ساز و حتی حیاتی باشد. همه‌ی شرکت‌ها برای جلب نظر مشتریان خاص و VIP خود سخت تلاش می‌کنند تا رضایت و وفاداری آن‌ها را به دست بیاورند، آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند و نهایتا فروش و عقد قرار داد را انجام دهند.

۴. فضای امنی برای بازی بچه ها

بسیار جای تاسف است که در این دوران فضای کوچه و خیابان برای بازی بچه های کوچک و نوجوانان واقعا امنیت ندارد. از طرفی بیماری کرونا و دیگر تهدیدهای امنیتی روابط کودکان را محدود تر کرده و جای بازی بچه ها بیش از پیش محدود شده است.

با تبدیل فضای بلا استفاده ی پشت بام منزلتان به روف گاردن می توانید فضای بی نظیری برای بازی بچه ها با دوستانشان در محیطی امن و همچنین بهانه‌ای برای سپری کردن وقت مفید بیشتر با خانواده و فرزندانتان ایجاد کنید.

۵. برگزاری میهمانی ها و پذیرایی از عزیزان در مکانی جدید و لوکس

روف گاردن بهانه‌ای برای میهمانی‌ها و دور همی‌های جدید ایجاد می‌کند و از طرفی در این دوران که بیماری خطرناک کرونا در کمین ما است محیطی رو باز با گردش هوای طبیعی و فاصله اجتماعی مناسب مانند روف گاردن می تواند گزینه‌ی مناسبی برای تعاملات اجتماعی و دیدار با عزیزانتان باشد. البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

شرکت چکاد بام با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه اجرای روف گاردن به سبک پرتابل مدولار و اجرای بیش از ۲۰۰۰ پروژه ی اجرایی در سراسر ایران با کارشناسی مجرب و تیم اجرایی توانمند و پر سرعت برای اجرای انواع پروژه های روف گاردن ، تراس گاردن ، دیوارسبز ، آلاچیق ، آلاچیق شیشه‌ای ، محوطه سازی و...در خدمت شما هستند.

همچنین برای دیدن نمونه کارهای روف گاردن  می‌توانید به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

وبسایت ها:

www.chekadeno.com

www.chekadbam.com

ویژگی‌های شرکت چکادبام

. نخستین تولیدکننده‌ی صنعتی تجهیزات روف گاردن و فضای سبز پرتابل مدولار در ایران

. مشاوره و طراحی و اجرای فضای سبز عمودی : روف گاردن و معماری داخلی سبز و دیوار سبز

. تولیدکننده‌ی انواع محصولات فضای سبز مانند فلاورباکس، آلاچیق، پرگولا و…

. طراحی اقلام به‌صورت پرتابل و مدولار برمبنای استانداردهای ایالت متحده‌ی آمریکا و تولید با مصالح بومی و مقاوم دربرابر عوامل محیطی

. امکان اجرا و نصب سریع و چیدمان متنوع و تغییر الگو حتی پس از اجرا و نصب

مشاوره ی رایگان با شرکت چکاد بام:

شماره‌های تماس: ۰۲۱۴۴۴۸۴۸۰۱

۱۳۰۶۵۲۲ ۰۹۱۲  ۰۹۱۲۲۱۳۲۶۸۷

اینستاگرام چکاد بام:

chekadbam@

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122418377
  • خبرنگار : 30054