آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در کرج از روز جمعه

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ۲۰ جایگاه موقت توزیع میوه در مناطق ده گانه شهرداری کرج ایجاد شده و از روز جمعه عرضه میوه تنظیم بازار در این غرفه‌ها آغاز می‌شود و تا بیستم فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

احمد خیری روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در  جمع خبرنگاران درباره توزیع میوه شب عید، اظهار کرد: تمهیدات لازم توسط  ستاد تنظیم بازار  پیش بینی شده و شواهد نشان می‌دهد که هیچ نگرانی در خصوص تامین میوه استان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مجموع بازارهای تحت مدیریت شهرداری کرج تمامی بهره برداران  بیش از ۵۰ غرفه  تمام میوه‌های مورد نیاز خود  با حجمی بیش از ۲۰۰۰ تن را تهیه کرده و در حال توزیع هستند.

این مدیر شهری گفت: برای ایجاد شرایط توزیع میوه در فضای باز، ۲۰ جایگاه موقت و در هر منطقه دو جایگاه نصب شده است.  از روز جمعه خدمت رسانی به شهروندان  در این غرفه‌ها آغاز می شود  و تا ۲۰ فروردین ماه مستمر خواهد بود.

وی با اشاره به توزیع میوه در بازارهای میادین شهرداری کرج و غرفه‌های سیار، افزود: شهروندان نگران نباشند؛  فقط در روز اول فروردین ماه بازارها تعطیل است و از روز دوم فعالیت در بازارها و غرفه‌های سیار همچنان ادامه دارد و نیاز به ذخیره سازی  و حجم انبوه میوه وجود ندارد.

خیری تصریح کرد: قیمت برای میوه‌های تنظیم بازار  هنوز مشخص نشده اما توزیع میوه با نرخ مصوب، در بازارهای سازمان میادین شهرداری کرج انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری متمرکز بودن توزیع مرغ دولتی در ۱۰  بازار سازمان میادین  را موجب ازدحام در بازارها و نگرانی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و بیان کرد: با تدبیر ستاد تنظیم بازار قرار شد  ۲۵۰ واحد صنفی تحت نظارت اتحادیه مسئولیت  توزیع مرغ دولتی  را  برعهده بگیرند تا مردم بتوانند در محله خود، مرغ مورد نیاز را تهیه کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اضافه کرد: با افزایش میزان سهمیه روزانه استان تا ۱۰۰ و ۱۲۰ تن، به نظر می‌رسد فاصله قیمت مرغ دولتی و مرغ موجود در  بازار کم  و نیاز مردم تامین شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99122015324
  • خبرنگار : 50024