رییس اتاق اصناف مشهد:

تلاش می‌کنیم مرغ را هم به صورت الکترونیکی توزیع کنیم

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ما علاوه بر برنج،روغن و شکر، در تلاشیم تا مرغ را نیز به صورت الکترونیکی و در سامانه توزیع کنیم چرا که فروش مرغ به این صورت باعث دسترسی عادلانه تر مردم به آن می‌شود.

محمود بنانژاد، امروز در نشست خبری با حضور مدیران اقتصادی و اصحاب رسانه در استانداری خراسان رضوی، در رابطه با سامانه الکترونیکی توزیع و تنظیم بازار توضیح داد: ما سامانه الکترونیکی تنظیم بازار را حدودا از اواخر دی ماه شروع کردیم و با مصوبه کارگروه تنظیم بازار این سامانه توزیع و فروش الکترونیکی را تا مرحله خرده فروشی رسانده بودیم. چیزی حدود ۳هزار تن کالا را تا مرحله خرده فروشی در سامانه توزیع کرده ایم.

وی ادامه داد: در دو حوزه شکر و روغن ما شروع به کار کردیم از زمان شروع کار تا الان ۶۰۰ تن روغن و حدود ۲۲۰ تن شکر و ۲۴۰ تن برنج در سامانه توزیع شده است. ما در حال تلاش هستیم که مرغ را نیز برای توزیع عادلانه میان مردم وارد بازار سامانه ای کنیم. این سامانه میتواند نظارت و بازرسی را انجام دهد و قابل گزارش و کنترل است.

رییس اتاق اصناف مشهد همچنین افزود :سامانه کماکان در حال فعالیت است و چیزی حدود ۲هزار و ۸۰۰ واحد در سامانه به عنوان شبکه صنفی، فروشگاه زنجیره‌ای و شرکت های تعاونی ثبت نام کرده‌اند. حدود ۸۵۰۰ سفارش ثبت شده است و نزدیک به یک میلیون کد ملی با عنوان خریدار کالا ثبت شده و مقدار کالاهای فروش رفته نیز مجموعا ۱۰۷۰ تن است.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99121914970
  • خبرنگار :

برچسب‌ها