مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

آمادگی ۶۰ اکیپ راهداری در محورهای گیلان/ رانندگان سفر غیر ضروری نکنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ۵۴۵ راهدار در قالب ۶۰ اکیپ راهداری زمستانی در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: بیش از ۳۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای یخ زدایی محورها تهیه شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی راهداران برای بارش برف سنگین روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف سنگین، همکاران حوره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در آمادگی کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه ۵۴۵ راهدار در قالب ۶۰ اکیپ راهداری زمستانی در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای برفروبی محورها پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به فعال شدن ۳۱ راهدارخانه استان شامل ۲۵ راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار برای خدمت رسانی به کاربران جاده  ای، گفت: بیش از ۳۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای یخ زدایی محورها تهیه شده است.

مرادی، با بیان اینکه با کمبود و فرسودگی ماشین آلات راهداری استان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری بخش خصوصی برای برفروبی هستیم.

وی همچنین از رانندگان خواست طی روزهای آینده سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و یادآور شد: در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99120604069
  • خبرنگار : 50040