رنگ بهار بر بوم چهارباغ نشست

نمایشگاه و فروشگاهی از آثار نقاشی کوچک و کارت پستال با عنوان «در آستانۀ بهار»، از امروز در چهارباغ عباسی برپا می‌شود.

جواد طاهری، رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: فراخوان رویداد «نقاشی کوچک_کارت پستال» اوایل بهمن ماه سال جاری با اهدافی چون ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان برای اجرای آثار هنری و عرضه آثار تجسمی باکیفیت به عموم مردم در جهت توسعه فرهنگ خرید آثار هنری و همچنین، غنا بخشی به فضای زندگی منتشر شد و امروز (شنبه_دوم اسفندماه) رأس ساعت ۱۶ نمایشگاه و فروشگاهی از این آثار ارسالی گشایش می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۰ هنرمند سراسر کشور، تعداد ۳۰۰ اثر نفیس نقاشی را با تکنیک‌های متنوعی از جمله رنگ و روغن، اکریلیک، آبرنگ و ترکیب مواد برای عرضه در این نمایشگاه خلق کرده‌اند.

رئیس انجمن هنرمندان نقاش اصفهان، از مردم دعوت کرد که با تماشا و تهیه این آثار، طلیعه بهاری زیبا و سرشار از حس خوب را به دوستان و نزدیکانشان هدیه کنند و افزود: عرضه این آثار در محل گالری انجمن واقع در گذر تاریخی چهارباغ خواهد بود تا ضمن استفاده از ظرفیت ویژه این محل، به فعال‌سازی و ارزش نهادن به حضور مؤثر و مفید شهروندان در این گذر فرهنگی کمک کرده باشیم.

نمایشگاه و فروشگاه «در آستانۀ بهار» تا ۲۸ اسفندماه در مجموعه تجاری هشت بهشت، سرای قزلباش، طبقه پایین، واحد ۱۱۷ برپاست و علاقه‌مندان همه روزه (به جز روزهای تعطیل) می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از آن بازدید کنند.  انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99120200579
  • خبرنگار :