کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در کردستان

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا پنجشنبه تا اوایل هفته آینده بتدریج دمای هوا ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش یافته و در بیشتر نقاط استان به ویژه در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده، شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم خواهد شد.

علی پناهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ظهر دیروزهمراه با افزایش ابر و وزش باد شدید سامانه بارشی فعالی وارد استان شد که این افزایش ابر تا ظهر پنجشنبه در استان سبب بارش باران، وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش برف و کولاک و در برخی نقاط مه و کاهش دید خواهد شد.

وی افزود: بارش‌ها در ارتفاعات مرکزی، منطقه سارال و سرشیو و توابع شهرستان‌های دیواندره، سنندج، مریوان بانه، کامیاران و سروآباد از شدن بیشتری برخوردار است و سبب آبگرفتگی معابر و کندی تردد، سیلابی شدن رودخانه، و در گردنه‌ها و نقاط مرتفع لغزندگی، مشکلات تردد، انسداد جاده‌ها و کاهش دید خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان بیان کرد: قسمت فعال سامانه بارشی برای روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد، اما با توجه به رطوبت کافی، ناپایداری جو و کاهش دما برای روزهای پنجشنبه تا شنبه در نیمه غربی استان و ارتفاعات مرکزی در برخی ساعات شاهد رگبار و کولاک برف و در سایر نقاط بارش خفیف و پراکنده خواهیم بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99112921581
  • خبرنگار :

برچسب‌ها