دستگیری دو باند سرقت سیم‌های برق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: با تلاش پلیس دو باند سرقت سیم‌های برق به همراه ادوات سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا براتی، امروز (دوشنبه_ ۲۷ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام دستگیری دو باند سرقت سیم‌های برق، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم‌های برق و تجهیزات انتقال نیرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و طرحی برای دستگیری سارقان در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد که طی این طرح پلیس موفق شد دو باند مجزا از سارقان سیم برق را در حین سرقت بازداشت کند.

وی اظهار کرد: از این سارقان تجهیزات و آلات و ادوات مربوط به سرقت از قبیل کمربند مورد استفاده جهت بالا رفتن از تیر برق، دستکش‌های عایق، کفش ایمنی و ابزارآلات مخصوص چیدن کابل‌های برق از جمله سیم چین بزرگ و کوچک و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، افزود: این سارقان پس از دستگیری به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

براتی در مورد جمع‌آوری معتادان کارتن خواب، گفت: در منطقه جوی‌آباد طرح وسیعی در خصوص دستگیری معتادان کارتن‌خواب که ناامنی در سطح شهرستان ایجاد کرده بودند اجرا شد که طی انجام این طرح با همکاری بسیج حوزه جوی‌آباد ۵۳ نفر از معتادان کارتن خواب دستگیر شدند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112720107
  • خبرنگار :