فرماندار اردستان:

شاهد سهل انگاری عمومی در بخش های مختلف در اردستان هستیم

فرماندار اردستان گفت: متاسفانه در شهرستان اردستان شاهد بی توجهی و سهل انگاری عمومی در بخش های مختلف هستیم که توانسته اردستان را در وضعیت نگران کننده کرونا قرار دهد.

حمیدرضا تأملی، امروز (سه شنبه-۲۱ بهمن) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان اردستان ۱۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که بیشتر این پروژه ها در بخش کشاورزی، مخابرات و آموزش وپرورش شهرستان است.

وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت کرونا بسیاری از طرح های شاخص شهرستان را نتوانستیم در دهه فجر افتتاح کنیم، افزود: با رایزنی های انجام شده تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هدف ایجاد روحیه امید در جامعه رویدادهای مختلف افتتاح و بهره برداری متناوبی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار اردستان در خصوص وضعیت بهره برداری از جاده اردستان به اصفهان گفت: پروژه محور چهاربانده کردن اردستان به اصفهان به صورت جدی فعال است و مشکل تامین اعتبار وجود ندارد و به طور قطعی این محور تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک می رود.

تأملی با بیان اینکه وضعیت شهرستان اردستان در حالت رنگ بندی نارنجی قرار دارد، گفت: نحوه محاسبه وزارت بهداشت برای تعیین رنگ بندی ها را نمی دانیم، ولی آنچه در شهرستان اردستان قابل مشاهده است یک شرایط پایدار بوده به طوری که نه افزایش تصاعدی بیماری و فوت را داشتیم و نه یک کاهش قابل قبول و اطمینان آور را مشاهده کردیم، ولی آنچه ملاک عمل است اعلام وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: شهرستان اردستان در اجرای طرح شهید سلیمانی رتبه اول استان را دارد و یکی از خروجی آن افزایش بیماریابی بوده است، ولی از رفتارشناسی یک ماه گذشته مردم در شهرستان، وضعیت نگران کننده کرونا قابل پیش بینی بود.  برگزاری مراسم، تجمعات و سهل انگاری های عمومی و همچنین ترددهایی که از سمت اصفهان و تهران داریم از دلایل اصلی وضعیت کنونی اردستان است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه در بخش آگاهی رسانی عمومی انتظار از جامعه شهرستان اردستان بیشتر از وضعیتی است که مشاهده می شود، گفت: متاسفانه در شهرستان اردستان شاهد بی توجهی و سهل انگاری عمومی در بخش های مختلف هستیم که توانسته اردستان را در وضعیت نگران کننده کرونا قرار دهد.

تأملی خاطرنشان کرد: آن موضوعی که برای فرمانداری قابل اجرا است مصوبات ستاد استانی کرونا است که همگی آن اجرا شده است. در موضوع بستن ورودی شهرها هیچ دستورالعملی دریافت نکردیم و خودسرانه نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان اردستان با بیان اینکه از عناصر مومن، دلسوز، دارای تجربه، برنامه و طرح نو می خواهیم برای ورود به انتخابات شوراهای شهر ورود پیدا کنند، گفت: از مردم می خواهیم با حضور خود در انتخابات و انتخاب افراد با ویژگی های فوق مسیر توسعه شهرستان را هموار کنند.

فرماندار اردستان گفت: آنچه قابل مشاهده است انتظارات مردم در بخش مدیریت شهری و روستایی در شهرستان است که به دلایل مختلفی از جمله کمبود منابع، نبود نیروهای متخصص و فقدان علم و آگاهی به نحوه پیگیری مطالبات مردم محقق نشده است، پس اگر مردم انتظار دارند تحولی در بخش های شهری و روستایی اردستان ایجاد شود در انتخابشان تجدید نظر کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112116410
  • خبرنگار :