بازدید جمعی از مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت فولاد خوزستان

دادستان نظامی استان تهران به همراه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان و دادستان نظامی این استان از قسمت‌های مختلف شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این بازدید که ۴ نفر از قضات دادسرای نظامی تهران و معاون اقتصادی و سازندگی سپاه نیز حضور داشتند گزارشی از فعالیت ها و طرح های تحقیق و پژوهش شرکت فولاد خوزستان و برخی از چالش های حقوقی و موانع تولید توسط مدیران این مجموعه صنعتی ارائه شد.

غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است و رئیس قوه قضاییه نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در حدود مأموریت خود، آماده هرگونه مساعدت و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی تولید داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون اقتصادی و سازندگی سپاه در این نشست، از تلاش های دادسرای نظامی تهران به منظور حمایت از حوزه تولید و سازندگی تقدیر و تشکر کرد.

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین مرکز تولید فولاد خام در کشور است.

این مجموعه صنعتی اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۸ به دست مبارک مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 99112015508
  • خبرنگار :