امام جمعه کامفیروز:

امید بستن به بایدن اشتباه است

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که امید بستن به بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اشتباه و حماقت محض است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ بهمن کامفیروز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد که ترامپ، رو و آشکار بازی می‌کرد اما سیاست و رفتار بایدن زیر و مخفی است.

تقی‌زاده ادامه داد: باید در صدد آن است که که با سکوت خود در خصوص سیاستش در قبال ایران، برخی مسئولان غرب زده و بی همت را منتظر نگه داشته و تشنه‌تر کند.

او گفت: بایدن قصد دارد که با رفع چند تحریم ناجیز، افکار جهانی را برای بازگشت آمریکا به برجام فراهم کرده و با کمترین هزینه برجام‌های دو و سه را به ایران تحمیل کند.

امام جمعه کامفیروز گفت: آنان باید بداند که ما فریب رویکردهای متقلبانه و مزورانه آنها را نمی‌خوریم و تنها چیزی که ما را متقاعد می‌کند رفع تمام تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم شریف ایران است.

تقی‌زاده همچنین گفت: ملت شریف و مومن ایران آن روزی که در تبعیت از فرمان امام و مقتدایشان به خیابان‌ها آمده و انقلاب کرده و از خون جوانان خویش در این راه گذشتند، دو هدف و آرمان داشتند.

امام جمعه کامفیروز عمل به دستوران الهی و احکام اسلام و مردمی شدن نظام حاکم را دو آرمان مردم ایران از دست زدن به انقلاب دانست و گفت: اکنون نیز باید مسئولین بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد کنند که قطعا با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99111712626
  • خبرنگار :