مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

حضور زنان لازمه توسعه همه‌جانبه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر نقش ویژه زنان در توسعه همه‌جانبه تأکید کرد.

احمدحسن فتایی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و تجلیل از بانوان همکار که ۱۵ بهمن‌ماه، با تأکید حضور پررنگ و موفق زنان استان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی، اظهار کرد: فلسفه این روایت بسیار مهم که بهشت زیر پای مادران است به‌خوبی بر نقش زنان در انسان‌سازی، خداشناسی و رسیدن آدمی به کمال و سعادت الهی تأکید دارد.

وی تصریح کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی موجب حضور پررنگ زنان و بانوان مسلمان ایرانی درصحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... شد و امروز الحمدالله شاهد حضور زنان موفق لرستان در تمامی این حوزه‌ها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: عدم توجه به نقش مهم زنان در امر توسعه خلل ایجاد کرده و حضور زنان لازمه توسعه همه‌جانبه است.

فتایی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت روانی در جامعه در شرایط کنونی، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ بانوان در جبهه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا غیرقابل‌انکار است و بانوان همان‌گونه که زمینه‌ساز ایجاد نشاط و امید در محیط خانه و خانواده هستند، با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماع، همین نقش را در عرصه‌ای بزرگ‌تر ایفا می‌کنند.

وی با تقدیر از فعالیت صادقانه و مؤثر بانوان همکار در مجموعه اداره‌کل، اضافه کرد: بانوان شاغل در اداره‌کل یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت‌های اخیر حاصل شده توسط این مجموعه است که جا دارد از همه شما تشکر کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور نقش بانوان در مدیریت خانواده را پررنگ‌تر کرده و زنان شاغل در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی ضمن حضور موفق در سطح جامعه در مدیریت خانه نیز به‌خوبی عمل کرده‌اند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99111611920
  • خبرنگار : 50176