معاون درمان بیمارستان شفا خبر داد:

اختصاص ۹۵ تخت به بیماران کرونایی

معاون درمان بیمارستان شفا از اختصاص ۹۵ تخت ویژه و معمولی برای پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.

دکتر حسین شایسته در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از ظرفیت بالای بیمارستان فوق تخصصی شفا در بخش‌های مختلف جراحی قلب، داخلی، زنان، ناباروری و ... و همچنین پلی کلینیک تخصصی با امکانات متنوع و پیشرفته هستیم.

وی با اشاره به اختصاص ظرفیت ویژه‌ای از بیمارستان شفا به بحث ویروس کرونا و بیماران کرونایی، عنوان کرد: در مجموع حدود ۹۵ تخت ویژه و معمولی برای پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان اختصاص داده شد که در زمان اوج شیوع ویروس این ظرفیت کاملاً پر شد اما اکنون کمتر از ۱۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

شایسته افزود: براساس آخرین ارزیابی‌های فصل پاییز میزان مرگ و میر بیماران کرونایی بدحال در بیمارستان شفا با حدود ۱۵ درصد، بسیار کمتر از میانگین جهانی با حدود ۴۵ درصد است.

وی ادامه داد: بیمارستان شفا به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی کشور با ظرفیت ۳۰۰ تخت بستری شامل شش بخش داخلی جراحی، ۱۴ اتاق عمل تخصصی ازجمله زایشگاه مجزا و اتاق عمل قلب باز اختصاصی، دو بخش ICU، دو بخش CCU، کودکان و بخش ناباروری با کمک پرسنل خود در دو دهه گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته و سهم کوچکی از بار درمان کشور را به دوش کشیده است.

شایسته با اشاره به این‌که بیمارستان شفا تنها بیمارستان خصوصی در کشور است که با تمام بیمه‌های پایه و مکمل طرف قرارداد است، عنوان کرد: تمام تلاش ما این بوده که همواره خدمات درمانی در بالاترین کیفیت به مددجویان ارائه شود.

معاون درمان بیمارستان شفا با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۰۰۰ نفر پرسنل تخصصی و فوق تخصصی در رده‌های مختلف درمانی و غیردرمانی در این بیمارستان، تصریح کرد: این کادر درمانی و اداری بیمارستان شفا را به یکی از منسجم‌ترین و کارآمدترین مراکز درمانی کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه خدمات با کیفیت و به روز درمانی به مردم استان و کشور، گامی مؤثر و مثبت در راستای پیشرفت درمان کشور برداریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99111309180
  • خبرنگار : 50310

برچسب‌ها