بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

امروزه تلفن های هوشمند به یک وسیله کاربردی برای افراد مختلف تبدیل شده اند و با توجه به خرابی ها و مشکلات مختلفی که برای انواع تلفن همراه در برندهای مختلف به وجود می آید نیاز به تعمیرکاران موبایل در تمام کشورهای جهان به شدت احساس می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فن آموزان، با توجه به تعدد مراجعه کنندگانی که به تعمیرگاه های موبایل وجود دارد این شغل جزء ده شغل پردرآمد دنیا محسوب شده و بسیاری از افراد، علاقمند به کسب مهارت در این حرفه می باشند.

دوره های آموزش تعمیر موبایل در آموزشگاه های مختلفی در سطح شهر برگزار می گردد که هر یک از این آموزشگاه امکانات ویژه ای را به کارآموزان ارائه داده و آنها را آماده ورود به بازار کار می نمایند.

اما در این میان بسیاری از آموزشگاه نیز اقدام به سوء استفاده از افراد کرده و با دریافت مبلغ زیادی از آنها، آموزش ها را به صورت کاملا بی کیفیت ارائه داده و وقت و هزینه این افراد هدر خواهد رفت.

به همین دلیل در این متن تصمیم داریم تا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران را معرفی نموده و توضیح دهیم که چه آموزشگاهی جهت کسب مهارت در زمینه تعمیرات موبایل مناسب می باشد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل چه اهمیتی دارد؟

در روزگار امروز که استفاده از تلفن های همراه به یکی از نیازهای ضروری بشر تبدیل شده، نیاز است تا افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل دارای مهارت می باشند وارد بازار کار شده و به انجام خدمات مرتبط با موبایل و تبلت بپردازند. بازار کار شغل تعمیرات موبایل در ایران و سایر کشورها بسیار پر رونق بوده و آن را یکی از مشاغل پولساز دنیا می دانند.

اما افرادی که علاقمند به فعالیت در این حرفه می باشند چگونه باید به دانش کافی در این حرفه دست یافته و مشغول به کار گردند؟ با توجه به استقبال زیادی که در این شغل وجود دارد آموزشگاه های مختلفی در سطح شهر اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل پرداخته و از این طریق افراد متخصصی را وارد بازار کار نموده و به نحوی سبب اشتغال زایی در جامعه می گردند.

اما همه آموزشگاه ها قابل اطمینان نبوده و بسیاری از آنها از کیفیت کافی برخوردار نمی باشند به همین دلیل است که پیش از ثبت نام در این دوره ها نیاز است تا بررسی و تحقیقات کافی به عمل آمده و سپس در این دوره ها شرکت نمود.

معیارهای مورد نظر جهت انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که از معیارها و ویژگی هایی که در ادامه بیان می شود برخوردار باشد تا افراد بتوانند پس از شرکت در کلاس های آن، به راحتی وارد بازار کار گشته و شروع به فعالیت نمایند.

از بارزترین ویژگی که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل باید داشته باشد، این است که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و در پایان نیز مدرک رسمی فنی و حرفه ای را پس از قبولی در آزمون های سراسری به کارآموزان اعطا نماید.

علاوه بر آن نیاز است تا آموزش ها بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا بوده و نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع موبایل در مدل ها و برندهای مختلف به افراد آموزش داده شود.

آموزش ها باید عملی و پروژه محور بوده و آموزشگاه ها دارای کارگاه های مجهزی باشند تا افراد بتوانند به صورت عملی با انواع قطعات موبایل و نحوه تعمیر آنها آشنایی پیدا کرده و در نهایت برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند.

معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

در حال حاضر تعداد آموزشگاه هایی که در سطح شهر وجود داشته و به ارائه آموزش های تعمیرات موبایل می پردازند، بسیار زیاد بوده و نیاز است پیش از شرکت در دوره ها اطلاعات کافی را از آموزشگاه به دست آورد و سپس اقدام به ثبت نام نمود.

آموزشگاه فن آموزان از تمامی ویژگی های یک آموزشگاه عالی برخوردار بوده و از آن به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران یاد می شود. اساتیدی که در این آموزشگاه مشغول به تدریس می باشند از بهترین اساتید کشوری بوده و تجربه بالایی در تعمیرات موبایل و تبلت در برندها و مدل های مختلف دارند.

آموزشگاه فن آموزان آموزش های تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام داده و آموزش ها به گونه ای است که ویژه بازار کار صورت گرفته و در هر دوره تعداد زیادی نیروی متخصص تعمیرات موبایل وارد بازار کار می گردند.

پشتیبانی از دوره پس از اتمام کلاس ها برای کارآموزان وجود داشته و افراد می توانند در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی در امر تعمیرات موبایل، با مدرسین و اساتید آموزشگاه فن آموزان با شماره تماس ۰۲۱۶۶۴۷۷۳۰۰ ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

علاوه بر آن امکان بازآموزی دوره برای افرادی که مباحث را به طور کامل فرا نگرفته اند وجود داشته و این افراد می توانند به صورت مجدد در کلاس ها شرکت نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111107512
  • خبرنگار : 30054