مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد

افتتاح ۴۹۹۸ پروژه بنیاد مسکن گیلان در دهه فجر

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، از افتتاح ۴۹۹۸ پروژه در حوزه بنیاد مسکن همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: واگذاری ۳۴ قطعه زمین، افتتاح ۲۱ پروژه اجرای طرح هادی و اهدای بیش از ۴۸۰۰ برگ سند مالکیت از جمله این پروژه هاست.

محمد اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد یکساله بنیاد مسکن استان گیلان، از افتتاح ۴۹۹۸ پروژه در حوزه بنیاد مسکن همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: جهت گرامیداشت این ایام فرخنده، پروژه های متنوع عمرانی با اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی به ارزش ۱۹ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال را به بهره برداری می رسانیم.

وی از افتتاح ۲۱ پروژه اجرای طرح هادی، ۵۸ پروژه بازنگری طرح هادی و اهدای بیش از ۴۸۰۰ برگ سند مالکیت در این دهه خبر داد و تصریح کرد: واگذاری ۳۴ قطعه زمین، ۴۸۱۰ واحد مسکونی بهره مند از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و ۱۰۹ واحد مسکن مهر از دیگر پروژه هاست.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با اشاره به فعالیت دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره)، گفت: در این مدت برای ۳۵ خانوار شهری و روستایی مبلغ ۱۸۳۱ میلیون ریال از محل کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) جهت ساخت، تعمیر، تکمیل، خرید و رهن و اجاره و نهایتا تامین مسکن محرومان پرداخت شد.

اکبرزاده ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۷ هزار و ۴۴۹ میلیون ریال به صورت کمک های نقدی و غیرنقدی توسط افراد خیر و نیکوکار به منظور تامین سرپناه افراد محروم به حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) واریز شد.

وی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز گیلان نیز پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه(ع) رشت را در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در سایت مسکن مهر رشت در دست احداث دارد، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۴۱ واحد از این پروژه تحویل متقاضیان شده و ۱۸۶ واحد باقیمانده هم اکنون دارای بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که حداکثر تا دو ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99111107438
  • خبرنگار :