با همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان؛

برگزاری استارتاپ "سلامت دیجیتال" توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز

معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری رویداد استارت‌آپی سلامت دیجیتال با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از ۱۰ بهمن خبر داد.

مهدی احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی سلامت دیجیتال در سال جاری، اظهار کرد: این رویداد با هدف افزایش مهارت‌های فردی و تیمی دانشجویان در دنیای کسب و کار حوزه سلامت، ایجاد انگیزه و رغبت در دانشجویان جهت خلق ایده، ارتقای ایده‌های اولیه در طول برگزاری استارت آپ، ایجاد فضای کارآفرینی در حوزه سلامت الکترونیک و جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال، اجرا خواهد شد. 

وی با برشمردن محورهای اصلی رویداد تصریح کرد: این رویداد در دو محور اصلی بهبود سبک زندگی و بهبود تشخیص و مراقبت سلامت برگزار خواهد شد. در بخش تشخیص و مراقبت سلامت تاکید بر تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مرتبط با تشخیص بیماری مبتنی بر داده‌ها، تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی و پایش علایم حیاتی خواهد بود.

معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در بخش بهبود سبک زندگی نیز ارائه ایده‌هایی در زمینه تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مرتبط با تغذیه، ورزش، خواب، کنترل تنش و استرس، پیشگیری از چاقی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و پوکی استخوان، بهبود سبک زندگی سالمندان و بیماران دیابتی، ترک عادت‌های زیان‌آور در حوزه سلامت و مدیریت زمان، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

احمدی‌مقدم در ادامه افزود: رویداد استارت‌آپی سلامت دیجیتال با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از ۱۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان گفت: از همه دانشجویان علاقه‌مند دعوت می‌شود در این رویداد استارت‌آپی شرکت کرده و در زمینه سلامت دیجیتال تجربه جدیدی کسب کنند. 

به گزارش ایسنا، شروع ثبت‌نام در این رویداد که همراه با جوایز نقدی و گواهینامه معتبر است، ۱۰ بهمن ماه خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی fanosa.ir/event مراجعه و با شماره‌ تماس ۱۵-۰۶۱۳۳۳۴۰۶۱۴ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99111107350
  • خبرنگار : 50300